X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת LAKA
▪  ▪  ▪
[צילום: יורם השאיים]

בימים אלו, הושקה לראשונה בישראל רשת למניקור אקספרס בקניונים. הקונספט החדשני שעומד מאחורי הרשת הוא מניקור ON THE GO. מניקור אופנתי ב-15 דקות, ללא צורך לקבוע תור מראש.
חנויות הרשת, ממוקמות כביתנים פתוחים במיקומים מרכזיים בקניונים. הביתן משתרע על שטח של כ-40 מ"ר ובנוי בצורה חדשנית כ-OPEN SPACE עם 5 עמדות למניקור תוך שמירה על אינטימיות ללקוחות.
הסניף הראשון נפתח השבוע בקניון עזריאלי בתל אביב בקומה השנייה (ליד קפה ארומה). שני סניפים נוספים יפתחו במהלך חודש נובמבר בקניוני עזריאלי ובקניוני ישראל. רשת LAKA מתעתדת לפתוח תוך שנה כ-10 סניפים נוספים בהשקעה כוללת של שלושה מיליון שקלים.
לדברי שרון קונופני, מבעלי החברה, "הרעיון הגיע מתוך התובנה הצרכנית שלכולנו היום מחסור בזמן ובעיקר לעצמנו. יחד עם זאת עולה המודעות והרצון למראה מטופח ואופנתי.
בעוד שעד היום כדי לעשות מניקור היה צורך לתכנן מראש, להזמין תור ולהגיע במיוחד. היום כל שצריך הוא להיכנס לביתן LAKA בקניון ולקבל מניקור מקצועי, אופנתי וזוהר ב-15 דקות ועל הדרך".
עוד מסרה שרון כי "לאחר שערכנו בדיקות ומחקרים לגבי הנושא בעולם, התברר שתחום המניקור בכלל ובעיקר מכוני המניקור צומח וגדל. יש אף משווים את ההתפתחות בתחום מכוני המניקור לצמיחת רשתות בתי הקפה. אין ספק שבעולם כבר לא מדובר על טרנד אלא על מגמה וכך יהיה גם בישראל".
מסקר מקיף שנערך בארה"ב (דוח MINTEL) עולה כי שלוש מתוך עשר נשים מעל גיל 30 צובעות את ציפורניהן בלק בעוד, שבקרב בנות הנוער חמש מתוך עשר עושות זאת. ההשערה היא כי המגמה רק תתחזק ונוער יהיה קהל המטרה העיקרי של מכוני המניקור. במחקר איכותי שנעשה בארץ לגיבוש הרעיון עלה כי בחורות בגילאי 18-14 רוכשות בממוצע כ-10 גווני לק בשנה. הן לא הולכות למכוני מניקור זה יקר עבורן ולא זמין.
חלק מהרעיון היה להביא בשורה לקהל צעיר ואופנתי שעד היום עשה מניקור לבד בבית. אותן צעירות אשר רוכשות לק כחלק מטוטאל לוק אופנתי, ולא מגיע למניקוריסטיות אלא אם מדובר באירוע ממש מיוחד וחגיגי. LAKA מביאה לצעירות מגוון לקים אופנתי. מקום מדליק וטרנדי וכמובן טיפול בעלות שווה לכל כיס.
התפיסה הייחודית של הרשת מאפשרת לכל לקוחה לבנות לעצמה את טיפול המניקור הנדרש לה על-פי הזמן והתקציב העומד לרשותה. טיפול הבסיס ב-LAKA הוא מניקור אקספרס: 15 דקות של שיוף וסידור ציפורנים, מחזק ומריחת לק ב-30 שקלים בלבד. על זה ניתן להוסיף תוספות כגון פילינג מינרלי, טיפול אנטי אייג'ינג, קישוט באבני סברובסקי ועוד. כל המוצרים המלווים את הטיפולים הם פרי פיתוח של LAKA וניתנים להשגה רק ברשת.
הלקים האיכותיים מגיעים בלמעלה מ-70 גוונים אופנתיים, כאשר מידי עונה תושק ברשת קולקציה חדשה ומתחלפת של עשרה גוונים ייחודיים המותאמים לצבעי העונה. כל מגוון המוצרים המשלימים לטיפוח הידיים והציפורניים מיוצרים באופן בלעדי עבור LAKA על-ידי קבוצת קורדן הנחשבת למובילה בארץ בתחום הקוסמטיקה הפרה רפואית. המוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומכילים ויטמינים ומינרלים לטיפוח עור הידיים.
תהליך המיתוג שכולל את השפה החזותית של הרשת, הלוגו ועיצוב האריזות נעשו על-ידי המעצב יורם רובינגר מבעלי חברת המיתוג ing. השם LAKA ניתן על-ידי ספי שקד מבעלי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד.
המקום עוצב על-ידי מיכאל אזולאי שאחראי על עיצוב המקומות הטרנדים ביותר בעיר כגון, שמונה, אורקה, וחנויות כמו ליוויס ג'ינס בר. צילומי המוצרים נעשו על-ידי הצלם יורם השאיים.
הבעלים של הרשת: שרון קונופני. במשך 12 השנים האחרונות ליוותה שרון את בניית המותגים הגדולים והמובילים בישראל. שרון עבדה כמנהלת לקוחות כ-7 שנים בראובני פרידן וכ-4 שנים בבאומן בר ריבנאי. הלקוחות המרכזיים אותם ליוותה שרון במשך שנים רבות הינם: קסטרו, אל על, אורנג, כאל, יוניליוור, HO, פלאפון ועוד.
שרון התמחתה בזיהוי טרנדים וברעיונות פורצי דרך עבור לקוחותיה. בין הקמפיינים עליהם הייתה חתומה: קסטרו עם סנדי בר בקובה. קמפיין שילוט הקירות הראשון שעלה בישראל עבור קסטרו. קמפיין אל על עם יעל אבקסיס, מיתוג מחדש של CAL וארקדי גאידמק עבור פלאפון. לאחר 11 שנים בתפקיד בכיר בעולם הפרסום החליטה שרון לעזוב ולבנות מותג חדש ופורץ דרך.
אייל ומירב שוויצר. עד לפני כעשר שנים מבעלי חברת פרי וירק - מפעל לשימורי חמוצים מהגדולים והוותיקים במדינה. החברה נקנתה על-ידי אסם לפני כעשר שנים. כיום, למשפחת שוויצר עסקים בתחום הנדל"ן והמזון.

תאריך:  06/10/2008   |   עודכן:  06/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיה לנדאו
- הודעה מטעם תשלובת אלוני
אליוט אוקון
- הודעה מטעם חברת אומניטק
מועצה אזורית מגילות ים המלח
- הודעה מטעם מועצה אזורית מגילות ים המלח
לינדה בר
- הודעה מטעם רשות השידור
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטעם אתר חוגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il