X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נגה תקשורת
▪  ▪  ▪

האי ודאוס משתלטות על המסך, האולפן חוזר בעונה חדשה, כמעט מלאכים עוברת לערוץ הילדים בעונה חדשה ועוד הרבה הפתעות.
סדרות מקור:
האי 2 - לצופי HOT
א'-ד' בשעה 14:30 החל מ-23.11, ימי ה' בשעה 14:30 - תוכנית אולפן מיוחדת לסיכום השבוע.
זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע ושלושה פרסים בטקס נבחרי הילדים ואחרי יותר מחצי שנה וציפייה עצומה חוזרת האי לעונה שניה ואיתה גם השחקנים האהובים: יון תומרקין, ליאת בלו, עוז זהבי, יעל גרובגלס, ארז רונן, דניאל מורשת, אפרת בן יעקב, אביגיל הררי. לצידם זהר ליבה, מצטרפים לעונה אורי פפר ורמי ברוך ועוד.
העונה הזאת מותחת יותר, מפתיעה יותר, משוגעת הרבה יותר. אל הגיבורים המוכרים מתווספות דמויות חדשות, בהרפתקה מטורפת שמתרחשת במקביל בכמה תקופות היסטוריות. מה באמת קרה לטומי? איפה נמצאת ג'יני..? ושאלת השאלות - מי היה בטלפון?! יוצר הסדרה: גיורא חמיצר. הפקה: קופרמן הפקות.
לקראת עליית הסדרה ישיק אתר האינטרנט של ערוץ הילדים אתר מיוחד לסדרה - הכולל עונה חדשה לתוכנית "מעבר לאי" - תוכנית אירוח יומית עם שחקני הסדרה בה קטעים מיוחדים וסיכום הפרק היומי. עוד באתר קטעים בלעדיים מהסדרה, מאחורי קלעים ועוד. www.kidstv.co.il.
דאוס - לצופי Yes
א'-ד' בשעה 14:30 החל מ-23.11. ימי ה' בשעה 14:30 - תוכנית אולפן מיוחדת לסיכום השבוע.
סדרה מתח חדשה שתסחוף את כולם לעולם חדש בהשתתפות: מיכאל מושונוב, עדי הימלבלוי, מייקל לואיס, איתי שור, אסתר ראדה, איילה ליפשיץ, דרור קרן ועוד.
הסדרה מתחילה עם יציאת דאוס לשוק - תוכנת מחשב מהפכנית, המבוססת על אינטליגנציה מלאכותית, המסוגל לדבר ולהרגיש את המשתמש ברמה הגבוהה ביותר וכך הופך להיות חברם הקרוב והטוב ביותר, עוסקת בשינוי הגורלי שמתחולל בחייהם של ילדי תיכון מהר"ל לאחר יציאת התוכנה. דאוס מטלטל את חייהם הרגשיים, החברתיים והמשפחתיים של ילדי התיכון ומוביל אותם להרפתקה הרת גורל ומסחררת ממש כמו במשחק מחשב ענק.
הסדרה עוסקת בצדדים השונים של העולם הדיגיטלי, המספק לילדים חיבור לאוטוסטרדת מידע ממוחשבת, אך מנגד טומן בחובו סכנות כמו אובדן הפרטיות והאינטימיות.
במאי: גידי דר (אושפיזין, הילדים מגבעת נפוליאון, אדי קינג). על-פי רעיון של: דני וסרמן וגידי דר. בית הפקה: מובי פלוס. מפיק ראשי: דויד מנדיל (בופור, טירונות, מעורב ירושלמי).
כמתבקש מאופי הסדרה יעלה באתר ערוץ הילדים אתר מיוחד שיוקדש כולו לסדרה דאוס - האתר כולל תוכנית וידיאו יומית, בלוגים של השחקנים, כתבות מאחורי הקלעים, הצצות לפרקים ועוד הפתעות מיוחדות. www.kidstv.co.il.
אולפן עונה חדשה
א'-ה' בשעה 15:00 החל מ-2.11 - המנחים האהובים חוזרים ומכינים לכם תוכנית מסעירה במיוחד. פרטים בהמשך.
סדרות רכש:
קארל בריבוע עונה חדשה
א'-ו' בשעה 20:45 החל מ-5.11. קארל הוא נער שהצליח לארגן לעצמו שיבוט, ק-2. ק-2 עושה במקומו את כל העבודות הקשות. לעיתים הוא מציל את קארל, אך לרוב הוא מסבך אותו בצרות. בעונה הזאת הם מסתבכים במסעות בזמן, משחקי מחשב, במחנה הקיץ, בחגיגות בית הספר וכמובן באהבה. (מתורגם).
ריימונד
א'-ה' בשעה 16:50 החל מ-5.11. ריימונד הוא ילד בן שמונה, ביישן ביותר ונוטה לדאוג. הדבר עשוי לסבך את החיים בגיל שמונה. אך למרות שכל הסיכויים נגדו, ריימונד אינו מוותר לעולם. טבעי העדין וההפכפך וחוש ההומור היבש שלו הופכים את ריימונד למיוחד במינו ולילד שלא ניתן לעמוד בפניו. במהלך הסדרה נתקל ריימונד באנשים ובמצבים רבים, איתם הוא מתמודד בדרכו המיוחדת זאת לצד חבריו מהכיתה ומשפחתו המיוחדת, אימו ההיפית לשעבר, אביו המפוזר והמגושם וסבתו החביבה והשכחנית. (מדובב לעברית). ריימונד פוגש אתכם גם באתר האינטרנט של ערוץ הילדים www.kidstv.co.il.
אליוט
א'-ה' בשעה 15:45 החל מ-11.11. סדרת אנימציה הומוריסטית חדשה. אליוט הוא ילד עם דמיון פרוע - פרוע מידי - מצבים רגילים הופכים אצלו להרפתקאות הולווידיות סוחפות ולמרות שהוא אינו נראה כך על פניו, הוא הגיבור שלהם. איך ילדים חושבים, מה הם מפנטזים ואיך הם היו רוצים שהעולם יראה - זאת דרך העיניים של אליוט, ילד קטן עם נפש גדולה ודימיון ענקי! (מדובב לעברית). עוד על אליוט באתר האינטרנט של ערוץ הילדים www.kidstv.co.il.
פוקימון עונה חדשה
א'-ה' בשעה 16:00 החל מ-16.11. אחרי ציפייה ארוכה מגיעה אלינו העונה החדשה והמדוברת של פוקימון - הותיק והאהוב ביותר על המסך. כבר עשר עונות שפוקימון וחבריו מחפשים לנצח בתחרויות. גם בעונה הזאת לא יהיה רגע דל, עם חברים חדשים, הרפתקאות מיוחדות, מתחרים חזקים ואתגרים קשים לפיצוח - אבל שום דבר לא יעצור את פוקימון בדרך לכיבוש עוד פסגה! (מדובב לעברית). ממשיכים לבלות עם פוקימון באתר האינטרנט של ערוץ הילדים www.kidstv.co.il.
כמעט מלאכים - עונה חדשה
א'-ה' בשעה 20:00 החל מ-23.11. סדרת הנוער המצליחה מבית כריס מורנה, שכבשה לא מעט לבבות ומועדון מעריצים ענק בארץ עוברת לערוץ הילדים. עם עונה מושקעת במיוחד. הסדרה מלווה חבורת בני נוער החיים בבית יתומים בו הם נאלצים לגנוב כסף מאנשים ברחוב ולהביא לידי בעלת הבית. לבית היתומים מגיעה המושיעה שעוזרת לנערים ומצילה אותם מידי המרשעת. בעונה השניה החבורה מקימה להקה ולכן מובטח לנו בנוסף לעלילה המפותלת גם מגוון רב יותר של שירים וריקודים והמון המון מוזיקה ספרדית טובה. (מתורגם). ממשיכים עם כמעט מלאכים באתר האינטרנט של ערוץ הילדים www.kidstv.co.il.
אטומיק בטי עונה חדשה
א'-ה' בשעה 15:25 החל מ-25.11. עונה חדשה לסדרה המצליחה אצלנו ובעולם. במרכז הסדרה, הילדה בטי - ילדה רגילה הלומדת בבית הספר אך מסתירה את זהותה הסודית - שומרת גלקטית. יחד עם ספארקי ואיקס 5, חברי צוות החללית שלה, היא יוצאת להרפתקאות ברחבי הגלקסיה, מצילה את היקום ומצליחה להסתיר כל זאת בסוד מחבריה ומשפחתה. (מדובב לעברית). אטומיק בטי ממשיכה בהרפתקאות גם באתר האינטרנט של ערוץ הילדים www.kidstv.co.il.

תאריך:  12/10/2008   |   עודכן:  12/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il