X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דיאדורה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מותג הספורט והאופנה האיטלקי Diadora עולה בקמפיין חורף חדש בהשקעה של שלושה מיליון שקלים. החברה, שנפרדה לאחרונה מהשחקן והמוזיקאי רן דנקר, ששימש לה כפרזנטור בעונות האחרונות, משנה כיוון ושמה במרכז הקמפיין את מורשת הספורט העמוקה של המותג.
חברת Diadora החלה את דרכה כיצרנית הנעלה בתחום הספורט, ובתחילת שנות ה-70 התרחבה גם לתחום ההלבשה הספורטיבית לגברים. הקמפיין החדש מציג את המורשת הענפה של המותג בתחום זה לאורך 60 השנים האחרונות, ומבוסס על ספורטאים בינלאומיים אגדיים מתקופה זו, שהגיעו להישגים ולשיאים כשהם נועלים דיאדורה. לטובת הקמפיין נבחרו ספורטאים אגדיים מענפי הטניס, הריצה, אופניים וכדורגל.
הקמפיין יעלה כחידון, ויכלול 4 סרטונים שיחלו בסדרת תקריבים של נעליים השייכות לספורטאים מפורסמים. עם התקריב תופיע קריאה לזהות ולהתאים בין הנעל לאישיות הספורטיבית. הממהרים לזהות את השמות ולשלוח תשובה באמצעות מכשיר הסלולר או אתר האינטרנט של הקמפיין, יזכו בפרסים גדולים, הכוללים טיסות וחבילות אירוח באירועי ספורט גדולים ותחרויות בעולם.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד, יעלה תחת הסלוגן: Diadora. Are you good enough? ויכלול טלוויזיה, מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, קמפיין אינטרנט ורדיו.
לדברי ספי שקד, בעלים של חברת הפרסום ענבר/מרחב/שקד: "לדיאדורה היסטוריה מפוארת, הווה ועתיד בתחום הספורט. הקמפיין מבוסס על נעליים שעשו היסטוריה בספורט לאורך השנים ובאמצעותו הצרכנים ייחשפו גם לספורטאים השונים והישגיהם. הקמפיין ילווה באתר אינטרנט חדש המציג מאגר נרחב של ספורטאים בינלאומיים שנעלו דיאדורה בעת הצלחתם, מה שהופך את הדרך לזכות בפרסים שווי הערך לקלה יותר".
לדברי עדי שפריר, מנהלת השיווק של Diadora בישראל: "דיאדורה עיצבה את נוכחותה בשוק הבינלאומי של ביגוד והנעלת הספורט הודות לערכיה הספורטיביים ולהתפתחות מוצריה, וכן הודות לשמירה על ייחודיות אופנתית וחדשנות טכנולוגית. הקמפיין מספר סיפור של ספורט, ניצחונות, חדשנות, אבל מעבר לכל, זהו סיפור של אנשים שהאמינו תמיד בעקרונות האמיתיים של הספורט".
קרדיטים: משרד פרסום: ענבר/מרחב/שקד; מנהל קראייטיבי: רובי ניסן; ארטדיירקטור: שרון כהן; קופירייטרית: מורן אלתרמן; תקציבאי: יעל קליין; סופרוויזרית: קרן אשכנזי; במאי: ישראל אוחיון; חברת הפקה: ראבל; משרד אינטרקטיב: טויסטד; יחסי ציבור: רוני ארנון תקשורת.

תאריך:  15/10/2008   |   עודכן:  15/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il