X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Lee
▪  ▪  ▪

מתוקף מעמדו כאוסף היוקרתי של Lee, ה-Gold Label כולל פריטים מתקדמים, ייצור מקצועי, תפירה שאין שנייה לה והבעת הרגשות העזה ביותר מצד קובעי המדיניות כיום. על מוצר זה לעמוד בציפיותיו של קהל שאפתן, הרפתקן ומתקדם, המוצא ביטוי בפרטים ומייחס כבוד לאמינות שקופה. ה-Gold Label השנה הוא אוסף יוקרתי של הבדלים אישיים ומודרניים דקים העולים בקנה אחד עם המסורת המושרשת היטב של Lee הקלאסי.
ככל שהדברים משתנים, כך הם נשארים כשהיו. יסודות מהסגנונות המסורתיים של בגדי העבודה של Lee שזורים בסלסולים מיוחדים של חייטים אמריקניים. התפירה המיוחדת בדוגמת זיגזג בשתי מחטים, הכפתורים דמויי עיני חתול והטלאי השעיר המיוחד, הם המאפיינים המיוחדים של Lee אותם נושאים לובשיו בגאווה.
צלליות מובילות את הקו החדש. בשילוב בין עבר להווה, המרכיבים המסורתיים יוצרים חיבור חסר-תפר עם הבגדים המודרניים, בנקודה בה הזמן צועד תמיד קדימה, אך כל העת חוזר על עצמו, פעם אחר פעם. כיוצר של דגמי ג'ינס הדוקים, Lee משתמשת ב-Gold Label כדי לחדש את הגזרה הדקה של ה-101Z. למרות שיש גזרות רחבות יותר, הפתח לרגליים נותר צר ומחויט.
ה-Gold Label ניצל את שעת הכושר לשינוי משמעותי בסגנון. עברו הימים של אפור סתמי ושחור של ניו-יורק. כדי לעמוד בקצב הצעירים הפעלתניים והשכלתניים, הצבעים העזים יוצרים דור חדש של אופטימיות עם הבזקי צבע זוהרים. החוטים המיוחדים השזורים לכל אורך התפירה משדרים שינוי ביחס וזרימה אחידה של יצירה.
למרות כל הדגמים והגימורים המודרניים, טכניקת הייצור לקוחה מדף בספר ההיסטוריה של Lee. בדוגמה זהה לזו של דגם ה-101, החלקים האחוריים תפורים במטרה ליצור חופש תנועה ונוחות, ואילו החלקים הקדמיים להתאמה מחויטת וארגונומית.
אוסף ה-Gold Label של סתיו 2008 יושב על קו התפר בין שתי תקופות: הקלאסי והמודרני, וכאשר אלה מצטרפות יחדיו, התוצר המיידי הוא אוסף קלאסי של ישן עם חדש, מרופט עם נצחי, עממי עם סמלי.
קו ה-Gold של Lee יצא לראשונה לפני ארבע שנים, ויוצא מאז מדי עונה במהדורה מוגבלת במטרה לתת מענה לקהל מתקדם, שוחר אופנה שאוהב את פרטי המותג אך מבקש ללכת עם הסטייל כמה צעדים קדימה. החל מהחורף האחרון החברה אף משלבת בקו זה כותנה אורגנית וחומרים טבעיים בשטיפות, אך לא מזכה את הקולקציה בשמות אקולוגיים כאלו או אחרים ולא שמה את זה בקדמת הבמה. את הסדרה הניתן להשיג בכמה חנויות בוטיק מובחרות בארץ ומחיר הפריטים מעט יקר יותר ממחירי הפריטים בקולקציה הרגילה.
טווח מחירים: ג'ינסים - 1199-799 שקלים, ז'קטים - 999-699 שקלים, טופים - 499-349 שקלים. את סדרת הגולד לייבל ניתן להשיג במספר חנויות ובוטיקים ברחבי הארץ: Lee, מתחם האופנה החדש של דיזנגוף סנטר, תל אביב; רשת חנויות פקטורי 54 ברחבי הארץ; רטרו, קינג ג'ורג' 16 ודיזנגוף 108, תל אביב; בראבו, אבן גבירול 46, תל אביב; בלו, גרנד קניון, חיפה; מאליבו פרימיום, באר שבע; סי.טי ג'וניור; קניון רננים, רעננה. לפרטים נוספים ובירור החנות הקרובה: 03-9155111.

תאריך:  22/10/2008   |   עודכן:  22/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il