X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכון הנגב
▪  ▪  ▪

ביום א', ה-26.10, תנחת בישראל משלחת של מנהיגים מדרום אפריקה, כדי ללמוד על ניסיון הפיתוח הישראלי וכדי לראות מקרוב את הישגיו. הישר מנתב"ג תגיע הקבוצה לבאר-שבע, שם יתקיים הקורס במסגרת האגף הבינלאומי של מכון הנגב לאסטרטגיות של שלום ופיתוח.
הקבוצה, הכוללת ראשי ערים ובכירים ממפלגת השלטון בדרום אפריקה, תשהה בישראל עשרה ימים ותלמד על המבנה החברתי והכלכלי שלה ועל הישגיה המרכזיים בתחום הפיתוח בשישים השנה האחרונות.
בשישים שנות קיומה, הפכה מדינת ישראל מחברה כפרית חקלאית לחברה עירונית וממדינה נחשלת למדינה מפותחת, זאת למרות האתגרים שניצבו בפניה בראשית דרכה. סוגיות אלה, בדגש על הפן הכלכלי-חברתי שלהן, הן מהנושאים המרכזיים אשר יידונו במהלך הקורס. כמו-כן, תסייר הקבוצה ברחבי ישראל, בקיבוצים, במושבים ובאתרים היסטוריים שיש להם חשיבות דתית-נוצרית עבור הדרום אפריקאיים. במסגרת הקורס, יתארחו המנהיגים בלשכתו של שר העבודה והרווחה, יצחק בוז'י הרצוג, ייפגשו עם סגן ראש עיריית רמת-גן, מולי דור ועם שגריר דרום אפריקה בישראל, פומי פ. קיבה.
להגעתה של המשלחת לישראל ישנה חשיבות עליונה, כפי שמסביר רייפי גולדמן, מנהל האגף הבינלאומי במכון הנגב: "בימים טרופים אלה, אין זה מובן מאליו כי מנהיגים פוליטיים מדרום אפריקה מעוניינים לבוא לארץ וללמוד על הניסיון הישראלי בהקשר של פיתוח אזורי. אנחנו גאים על כך שהדרום אפריקאים בחרו במכון הנגב כמקום הטוב ביותר עבורם כדי ללמוד על פיתוח אזורי ואנחנו רואים בביקורם כאן כהזדמנות לחזק את הקשר של ישראל עם דרום אפריקה".
חשוב לציין כי בשנים האחרונות הפך האגף הבינלאומי של מכון הנגב לגורם דומיננטי אשר נותן מענה לארגונים בינלאומיים בתחום של פיתוח, וכי תחת מטרייתו הועברו הכשרות רבות בתחום הפיתוח למשתתפים ממעל לתשעים מדינות בעולם.
מכון הנגב לאסטרטגיות של שלום ופיתוח היושב בבאר-שבע, הוא עמותה עצמאית רשומה, הפועלת מזה עשר שנים, ברמה הבינלאומית, האזורית (המזרח-התיכון) והמקומית (בישראל), כמרכז לחינוך, הכשרה, הדרכה וביצוע פרויקטים בנושאים של פיתוח ושלום, תוך התמקדות במרכזיותה של החברה האזרחית.

תאריך:  23/10/2008   |   עודכן:  23/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il