X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דף הזהב
▪  ▪  ▪

דף הזהב, המדריך המסווג לבעלי מקצוע, מוציא בימים אלו מהדורה מיוחדת למנהל. הדף למנהל הינו פטנט רשום, והוא המדריך המסווג היחיד לבעלי מקצוע שמגיע למשרדים על פד לעכבר. יחודיותו של המדריך: זמינתו במשרד, התאמתו לצרכי המנהל העובדים ולאזור הגאוגרפי של המשרד. במדריך המסווג למנהל ניתן למצוא את כל נותני השירותים הרלוונטיים והממוקדים למשרד ביניהם: טכנאי מחשבים, טכנאי מזגנים, רואי חשבון, עורכי דין, מסעדות, מארגני ארועים ועוד. בנוסף, בדף הזהב למנהל ישנן הנחיות לשעת חירום של פיקוד העורף, והוראות מצילות חיים של מד"א.
דף הזהב - המדריך הממוגנט והמסווג לבעלי מקצוע, נמצא כיום ביותר משני מיליון בתי אב ברחבי הארץ. בימים אלו נוסף למדריך מוצר חדש - "דף הזהב למנהל" המיועד והמותאם במיוחד לחברות ובתי עסק. דף למנהל מגיע לבתי העסק בערכה המכילה פד לעכבר, דפים לתליה על לוח מודעות ולוח ממוגנט המיועד לתליה על מקרר.
ואיפה אתם בשעת חירום?
בשיתוף פעולה ייחודי עם מד"א ופיקוד העורף, מופיעות בצידו האחורי של הדף הנחיות לשעת חירום והנחיות מד"א למשרדים במקרים של סכנת חיים.
יוסי נבו, מנכ"ל דף הזהב: "אנחנו מבלים את מרבית שעות היום במקום העבודה ויש לכך משמעות אדירה בכל הקשור לשעות משבר וחירום. לדוגמה: מקרים של פציעות, כוויות, אובדן הכרה ואפילו התקף לב מתרחשים במשרד". יתרה מכך מוסיף נבו, "לפיקוד העורף יש הנחיות מיוחדות לשעת חירום במשרדים, קיים קושי להגיע לכל בית עסק וליידע על כך, ולכן דף הזהב למנהל מציע פתרון אידיאלי ושירות לקהילת העסקים".
בימים אלו החלה חלוקת "דף הזהב למנהל" לבתי עסק וחברות באזור המרכז ולאחריה יחולקו בערכות בכל רחבי הארץ, ההערכה שתוך שנה מספר הערכות יגיע לכ-400 אלף עסקים. הערכה מחולקת חינם אין כסף.
אודות דף הזהב
"דף הזהב" הינו מדריך שירותים ממוגנט המופץ חינם לכל דירה ובית, כולל את מגוון השירותים הקבועים ושירותי החירום להם נזקקת המשפחה בביתה. הדף מופץ ב-150 אזורים ברחבי הארץ, וזוכה לחשיפה של כ-5.8 מיליון משתמשים. כל בעלי המקצוע והעסקים המופיעים במדריך נבחרים ע"פ סטנדרטים גבוהים של מקצועיות, איכות ואמינות ומחויבים לתת שירות בהתאם לאמנת שרות ייחודית עליה הם חתומים.

תאריך:  24/10/2008   |   עודכן:  24/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il