איל דונסקי (49), מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק במחלבות גד, שהינה מהמחלבות הגדולות בישראל. איל שימש בשבע השנים האחרונות כמנהל חטיבת שיווק ומכירות של מוצרי הצריכה ו-OTC וחבר הנהלה, בחברת טבע ישראל.
לפני כן שימש במספר תפקידים מרכזיים בקבוצת טבע, ביניהם מנהל השיווק של מחלקת מוצרי צריכה. בעבר שימש כסגן מנהל שיווק בחברת טבעול, יועץ במחלקת מחקר ותכנון שיווקי בפרסום טמיר כהן JWT, וכלכלן במחלקה הכלכלית בבנק הפועלים.
לאיל דונסקי תואר שני במנהל עסקים (MBA) ותואר ראשון כפול בניהול וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. איל מכהן כחבר הנהלה באיגוד השיווק הישראלי.
במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק יוביל איל דונסקי את האסטרטגיה השיווקית של מחלבות גד ויהיה אחראי על פעילות הפיתוח והחדשנות של קטגוריות ומוצרים חדשים. כמו-כן תהיה לו אחריות כוללת על קשרי הלקוחות, הספקים והמחלבות השונות. בנוסף, יהיה איל אחראי על ניהול ופיתוח השיווק של מוצרי מחלבות גד בחו"ל.
מחלבות גד מתמחה בייצור ושיווק גבינות איכות, גבינות איטלקיות, גבינות עיזים, צאן ופטה, גבינות בולגריות במגוון טעמים, מנות קינוח ייחודיות ועוד. החברה מייצרת למעלה מ-90 סוגים שונים של גבינות, ומחזור פעילותה בשנת 2007 היה כ-240 מיליון שקלים.