אתר AllJobs.co.il, האתר הגדול בתחומו בישראל והיחיד המרכז את כל המשרות המתפרסמות במשק הישראלי, עולה בקמפיין טלוויזיה שהמסר המוביל בו הוא: "גם אם יש לך עבודה, אל תעצום עין. כל המשרות בארץ באתר אחד". במיוחד בתקופת המשבר הפוקד אותנו, חשוב להיות עם היד על הדופק ולהכיר את השוק ואת האופציות של כל אחד מאיתנו.
הקמפיין באמצעות גיתם BBDO - SOHO יכלול תשדירי טלוויזיה באורך של שש שניות, שיעבירו באמצעות אנימציה המורכבת מהאייקון של AllJobs.co.il את המהות של האתר: כשכל המשרות בישראל נאספות עבורך - תוכל למצוא משרה בה תמצה טוב יותר את הפוטנציאל הטמון בך. היקף הקמפיין מוערך בכחצי מיליון שקלים והוא יימשך כשבועיים.
רויטל הנדלר, מנכ"לית אתר AllJobs.co.il מציינת כי "מטרת הקמפיין היא להציג בפני כל עובד את אפשרויות המימוש המקצועיות הפתוחות בפניו, בכל רגע נתון, במשק הישראלי. היום, לא מספיק לבדוק משרות בכמה אתרי אינטרנט או בעיתון, המשרות בישראל מפוזרות בלמעלה מ-1000 אתרים שונים ולכן החשש לפספס משרה שדווקא היא המתאימה ביותר, גדול. אתר AllJobs.co.il, פותר את הבעיה הזאת לאנשים כשהוא אוסף את כל המשרות ואף ברישום חינם שולח ישירות למייל של הגולש את כל המשרות החדשות המתאימות לו במשק".
קרדיטים: סופרוויזר - אלדר אברהם; אינטרנט - אידו זריני; מנהל קריאייטיב - יגאל חזן; ארט דירקטור - יובל דוידוב; סמנכ"ל קריאטיב - גיא בר; מנהלת BBDO SOHO - עדי כהן סברוב; יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.
אתר AllJobs.co.il הוא האתר היחיד המרכז את כל המשרות המתפרסמות במשק הישראלי לאתר אחד. בשנה האחרונה מצאו עבודה דרך האתר 27,000 אנשים, במקצועות ובדרגים שונים. על-פי סקר TIM 80% מחפשים עבודה באמצעות האינטרנט, 58% ממחפשי העבודה עושים זאת דרך AllJobs.
נכון להיום, מאגר המשרות שבאתר מכיל כ-35,000 מודעות דרושים עדכניות, מלמעלה מ-1,800 מקורות שונים. עוד ב-AllJobs: כ-14,000 משרות בלעדיות, אותן מפרסמות חברות המובילות במשק. מחיר המנוי לאתר, המאפשר חשיפה לכל 35,000 המשרות למשך 30 יום, עולה 39 שקלים בלבד.