X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת ברא
▪  ▪  ▪

יוזמה חדשה בישראל יצאה לדרך! קבוצת ברא, העוסקת בטיפול פיטו-תרפי, ייצור ושיווק פורמולציות על בסיס צמחי מרפא ומכללת רידמן השיקו בימים אלה מסלול התמחות פרקטי (סטאז') לבוגרי מקצועות הרפואה המשלימה.
במסגרת מסלול ההתמחות, מטפלים בתחום הרפואה הטבעית ישלימו בתום תקופת לימודים העיוניים תקופת התמחות פרקטית בקליניקות חיצוניות, בליווי אקדמי ומקצועי על-ידי מטפלים מומחים.
המסלול כולל 160 שעות לימוד אקדמיות, שבמסגרתן ניתן דגש על עבודה קלינית וטיפולית, טיפול בזמן אמת, בניית קליניקה לרפואת צמחים, אתיקה רפואית, מחקר קליני בצמחי מרפא ועוד. המסלול מועבר על-ידי בכירי המרצים בישראל, ומעניק למסיימים תעודת הרבליסט קליני.
המסלול המעשי פותח על-ידי שרון קוצר, הרבליסט קליני ( MNIMH Dip. Phyt), מרצה לרפואת צמחים והמייסד של קבוצת ברא צמחים בשיתוף עם מכללת רידמן. זהו מסלול חדשני וייחודי מסוגו בישראל, ומטרתו להכשיר את בוגרי מקצועות הרפואה המשלימה, אשר סיימו מסלולי לימוד רב שנתיים, לעבודה עם צמחי מרפא מערביים - ככלי טיפולי.
במסגרת היוזמה, הקימו ברא ומכללת רידמן עמותה לקידום התמחות קלינית-מעשית של בוגרי רפואה משלימה, שמטרתה הבאה היא להסדיר את הנושא באופן רגלאטורי, ולהפוך את ההתמחות המעשית לתנאי הכרחי לקבלת רישיון מטפל.
לדברי שרון קוצר, "ההתמחות הפרקטית בתחום הרפואה המשלימה היא קריטית בדיוק כמו בכל הדיסציפלינות הרפואיות והטיפוליות האחרות, שבהן יש אחריות על מצבם הרפואי של מטופלים ועל איכות חייהם. מעבר לכך, אין לנו ספק כי בסופו של יום המסלול הפרקטי יסייע לבוגרים להשתלב בחיים המקצועיים בצורה טובה יותר".
אודות קבוצת ברא
קבוצת ברא עוסקת בטיפול, פיתוח וייצור של מוצרים המבוססים על ידע מעמיק ברפואת צמחים. הקבוצה החלה את דרכה בשנת 1997 כמרכז טיפולי ולצידו מפעל "בוטיק" המתמחה בייצור תמציות צמחים טהורות.
מחלקת הפיתוח הייחודית של הקבוצה, מבססת את פעילותה על שילוב בין ידע שמקורו בעשור של הפעלת מרכזים טיפוליים המתמחים באבחון וטיפול קליני באמצעות צמחי מרפא. הידע הקליני החשוב, מתורגם לפיתוח וייצור של פורמולציות על בסיס צמחי מרפא וזאת במטרה, להשיג מוצרים בעלי פעילות מוכחת בתחומי הטיפול הטבעי וטיפוח הגוף.
בשנים הראשונות ייצר המפעל תמציות צמחים לשימוש מטופלי הקליניקה בלבד, בהמשך גם עבור מטפלים נוספים, וכיום מייצר המפעל האיכותי מגוון פתרונות בריאות על טהרת הצומח.
בין לקוחות הקבוצה ניתן למצוא חברות קוסמטיקה, בתי מרקחת ורשתות, קליניקות מתחומי רפואה שונים וכן את רשת המרכזים החדשה שהקימה הקבוצה ברא-עולם צמחי המרפא.
כל תהליכי הייצור של ברא מתבצעים ברישיון של משרד הבריאות כיצרן מורשה של תוספי תזונה. תהליכי הייצור של ברא עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים ברפואת הצמחים הבינלאומית וביניהם תקן GMP לתנאי ייצור נאותים, תקן ISO 9001 לאיכות בניהול ואף תקן חדש וייחודי ISO 22000 העוסק בבטיחות המוצר.

תאריך:  29/10/2008   |   עודכן:  29/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il