X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת ONOT
▪  ▪  ▪

רשת ONOT השקיעה סכום של כ-3 מיליון דולר, בתהליך של אסטרטגיה שיווקית ומיתוג מחדש. תהליך המיתוג, כולל לוגו חדש, שפה תקשורתית חדשה (בעיצובו של ברוך נאה), בניית קונספט עיצובי חדש לסניפי הרשת ושדרוג חווית הקניה בחנויות.
תהליך המיתוג מחדש של רשת ONOT, הינו נגזרת של תוכנית אסטרטגית מקיפה, שמטרתה העמקת האחיזה בקרב קהלי יעד קיימים ופוטנציאליים וחיזוק תדמית הרשת כשחקנית מובילה בקטגוריית האופנה לנשים בגילאי 30+ במידות 42+. הסלוגן הנבחר "simply happy" מבטא את הקונספט החדש של ONOT - לגרום לכל לקוחה הנכנסת לסניפים להרגיש מאושרת. זאת באמצעות עיצוב קולקציה עדכנית המותאמת למגמות האופנה בעולם, מיצוב חדש לסניפי הרשת וחווית קניה בלתי מתפשרת המותאמת לקהל היעד.
רשת ONOT השקיעה כ-1.3 מיליון דולר בפתיחת סניפים חדשים הכוללים עיצוב ייחודי של החלל הקמעונאי. פועלת להעמקת אחיזתה בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ונמצאת בשלבי פיתוח מואצים לפתיחת סניפים נוספים, זאת במטרה לתת מענה ללקוחותיה בכל רחבי הארץ. השנה פתחה הרשת שמונה סניפים חדשים במקומות אסטרטגיים: קניון עזריאלי, הקניון הגדול בפתח תקוה, ביג כרמיאל, קניון נהריה, מתחם עמק סנטר בעפולה, ביג יוקנעם, ביג פולג וביג קסטינה. ומתכננת לפתוח עד סוף השנה שלושה סניפים נוספים (רמלה, נתיבות וק.גת).
להשלמת תהליך המיתוג, עולה הרשת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2008/9, באמצעות משרד הפרסום "נפתלי אברהם". עלות הקמפיין מוערכת בלמעלה מ-3 מיליון שקלים, את הקמפיין מובילים הדוגמנית האמריקאית מייגן גרייבס, המשמשת גם כפרזנטורית של רשת מייסיס האמריקאית ושל בית האופנה קוו'ין לטיפה והשחקן הישראלי סמי הורי המוכר לנו בעיקר מסדרות כמו "פלורנטין", "קפה פריז", "המשאית","אהבה מעבר לפינה", "אגדת דשא","הנפילים" "חמישה גברים וחתונה" ועוד... סמי הורי נבחר מבין עשרות שחקנים אחרים.
סהר שדה, מנהלת השיווק של רשת ONOT, מוסרת כי: "המהלך האסטרטגי ותהליך המיתוג מחדש אותם מובילה הרשת, נועדו לחדד את ערכי המותג עונות ולהטמיע ערכים חדשים אשר ייתנו מענה כולל לקהל הלקוחות שלנו, תחת הקונספט של אושר. גם עיצוב הסניפים וחוויית הקניה חודדו והותאמו בצורה מדויקת לקהל לקוחותינו". עוד מוסיפה סהר כי: "הטמעת התובנות האסטרטגיות וערכי המותג החדשים תאפשר ל-ONOT - להעניק מענה ממוקד יותר לקהל הלקוחות הקיים ולקהל לקוחות חדש המחפש אופנה מחמיאה ועדכנית בשילוב עם חווית קנייה נעימה".
רשת ONOT
רשת עונות מונה כיום 41 סניפים פריסה ארצית. החברה מתמחה בעיצוב אופנה לנשים. כל הפריטים בקולקציה מעוצבים באופן ייחודי על-ידי הסטודיו לעיצוב של ONOT, כאשר חלקם מיוצרים במהדורה מוגבלת בלבד. ההבטחה המותגית של עונות היא לגרום ללקוחה אושר בזכות אופנה וחווית קניה אטרקטיבית.

תאריך:  03/11/2008   |   עודכן:  03/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה הראל
- הודעה מטעם חברת טמפו
נואי סלומון
- הודעה מטעם מחלבת Müller
דורון סוסליק
- הודעה מטעם התעשיה האווירית לישראל
אתי סנגור
- הודעה מטעם אופנת דיסקרט
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם דניאלה רייבנבך תקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il