X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
סדרת נמס בכוס [צילום: יח"צ]

לרגל בואו של החורף משיקה יוניליוור ישראל קמפיין חדש לסדרת המרקים המובילה נמס בכוס מבית קנור, תחת המסר "בשביל מרק טוב לא חייבים את אמא!". בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הושקעו 4.5 מיליון שקלים.
סדרת נמס בכוס מציעה הפסקה קטנה, משביעה, מזינה ובעלת ערכים תזונתיים טובים יותר לעומת חטיפים מקובלים אחרים, ומהווה פתרון מושלם לצורך בנשנוש או בשתייה חמה, לצריכה בבית ומחוצה לו - במקום העבודה, צבא, לימודים. מרקי הסדרה קלים להכנה ומיועדים לשימוש עם מים חמים בספל. זמן הכנתם קצר 3-2 דקות.
על-פי מחקרי שוק שערכה קנור, עיקר הצריכה של נמס בכוס היא החל משעה 16:00, ובעיקר בין ארוחות, מתוך מטרה להוסיף אנרגיה ליום ולתת חיזוק לגוף.
בטי קולבק, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור: "סדרת נמס בכוס של קנור אהובה מאוד על הצרכן הישראלי ומהווה פתרון מצוין לצורך בהפסקה קטנה ומשביעה במהלך היום. סדרת המרקים נמס בכוס של קנור מיוצרת מירקות ועשבי תבלין שנאספו בעונתם, יובשו ונטחנו לאבקה. תהליך ייבוש טבעי זה שומר על רכיבי המרק לאורך זמן ללא תוספת חומרי שימור מלאכותיים. הסדרה מציעה מרקים טעימים, איכותיים ומזינים ומשחררת את הצעירים 'מהסיר של אמא'".
קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוצים 2, 9, 10 וימשך כארבעה שבועות. בנוסף ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות ייחודית, במסגרתה יחולקו כוסות מרק חם בתחנות רכבת, משרדים ומקומות ציבוריים.
סדרת נמס בכוס של קנור כוללת 14 טעמים בשלוש סדרות שונות:
  • סדרת נמס בכוס: מרק אפונה, מרק פטריות, מרק תירס, מרק ברוקולי, מרק בטטה, מרק ירקות ומרק בטעם עוף סיני.
  • סדרת נמס בכוס ועוד: מרק עוף עם ירקות, מרק עגבניות, מרק ירקות ומרק בצל.
  • סדרת הלייט: מרק ירקות, מרק תירס ומרק פטריות.
המרקים מוצעים במארזי זוגות במחיר ממוצע מומלץ לצרכן של 5.50 שקלים.
אודות קנור
מותג קנור הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על-ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור מחזיק בנתח שוק כספי של 49% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול ומחזיק בנתח שוק של 70% מתחום המרקים הנמסים (נילסן, ספטמבר 08).
כחלק מתפיסת הוטאליטי על-פיה פועלת יוניליוור, עוסק קנור בפיתוח מוצרים חדשים ושיפור מוצרים קיימים, באמצעות שיטות ייצור מתקדמות, כל זאת במטרה להציע לצרכן מוצרים בעלי ערכים תזונתיים משופרים. מגוון המוצרים של קנור מספקים לצרכן הישראלי פתרונות גסטרונומיים מהשורה הראשונה, נוחים, מהירים, טעימים וקלים לשימוש.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  03/11/2008   |   עודכן:  03/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אטלי פורת
- הודעה מטעם רשת TO GO
הדר כהן
- הודעה מטעם מחלקת הנוער והנשים של מכבי חיפה בכדורסל
חניתה סידס
- הודעה מטעם רשת ONOT
הילה הראל
- הודעה מטעם חברת טמפו
נואי סלומון
- הודעה מטעם מחלבת Müller
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il