X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלם-תים
▪  ▪  ▪

מלם-תים מכריזה על הוספת פתרון הוירטואליזציה המלא של מיקרוסופט לסל המוצרים של הקבוצה. הפתרון החדש שהושק לאחרונה, מבוסס Hyper-V וכלי ניהול מתקדמים ומהווה חלק אינטגראלי ממשפחת Windows Server 2008.
אסטרטגיית הוירטואליזציה של מיקרוסופט מושתתת על תפיסת ה-Dynamic IT, תפיסה המספקת פתרון וירטואליזציה מקצה לקצה לכל רוחב הארגון, מתחנות עבודה ועד למערך השרתים. הפתרון, המתייחס לכלל המערכת ולא רק נקודתית למרכיב זה או אחר, מאפשר הקצאה וניידות אמיתית של משאבי מחשוב, מגביר את התפוקה ומעניק גמישות רבה יותר.
"גישת Dynamic IT מתאימה מאוד לקבוצת מלם-תים. הקבוצה שמה דגש על שימוש בפתרונות מקיפים ונוגעים לכל ההיבטים של חיי המערכת אשר יהוו תשתית, המספקת מענה לטווח ארוך ללקוחותינו. לקבוצת מלם-תים היסטוריית שיתוף פעולה פורה עם מיקרוסופט ובשנתיים האחרונות הטמענו בהצלחה את טכנולוגית הוירטואליזציה של מיקרוסופט בעשרות ארגונים בישראל מהמגזרים השונים: הממשלתי, העסקי, הפיננסי והציבורי", כך מסר אורי אביטל, מנהל קבוצת שירותי מומחה במלם-תים.
המשרד לביטחון פנים הינו אחד הארגונים הראשונים בישראל שלהם מיישמת מלם-תים את פתרון הוירטואליזציה החדש. במסגרת הפרויקט, שהחל עוד טרם השקת המוצרים החדשים, הטמיעה מלם-תים תחילה מערך Virtual Server 2005, הכולל בניית cluster של 3 שרתים פיזיים של IBM. על השרתים הפיזיים מתארחות עשרות מכונות וירטואליות. בהמשך שידרגה מלם-תים את המערכת ל-Windows Server 2008 עם Hyper-V בתצורת Core Edition, המייעלת את ביצועי המחשב ושומרת על רמת אבטחה גבוהה. בקרוב תטמיע החברה במשרד לביטחון פנים את SCVMM 2008 - System Center Virtual Machine Manager לניהול המערך הוירטואלי, וכן Operation manager 2007 לניטור סביבת מיקרוסופט. היקף העבודה בפרויקט נאמד בעשרות אלפי שקלים.
ליאון שפריצקי, מנהל פרויקטים בקבוצת שירותי מומחה במלם-תים: "המשרד לביטחון פנים פנה למלם-תים בבקשה לפתרון, שייתן מענה הולם לצרכיו הגדלים של הארגון ויהווה תשתית, המאפשרת לרוץ איתה קדימה לטווח ארוך. בחרנו באופן טבעי ליישם את הפתרון המלא של מיקרוסופט על-מנת להקים סביבה חדשה, אשר תצמצם את מספר השרתים ותשתמש בצורה יעילה יותר בשטח רצפה ובארונות המחשוב, וכן תצמצם עלויות חשמל וקירור. האתגר בפרויקט הינו הטמעת windows server 2008 core edition, שהינו מורכב יותר מאשר הטמעת ממשק משתמש קלאסי ודורש מיומנות וניסיון רבים".
אורן אריאב, מנהל אגף מערכות מידע במשרד לביטחון הפנים: "בדקנו מספר אפשרויות והפתרון של מיקרוסופט, יחד עם המומחיות והמקצועיות של חברת מלם-תים, ענה על כל הדרישות שלנו. קיבלנו פתרון מעולה ובעלויות ללא תחרות. כבר היום אנחנו רואים את התוצאות החיוביות מההחלטה ובטוחים, שנתקדם צעד ענק קדימה עם מימוש מערכות הניהול והשליטה במשרד".

תאריך:  06/11/2008   |   עודכן:  06/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענת פרידמן
- הודעה מטעם חברת QLI
אריאל פלר
- הודעה מטעם נאור תקשורת
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטעם טרקלין חשמל
ניבה תדמור
- הודעה מטעם קבוצת Business & Decision
שי ארד
- הודעה מטעם הפורום הישראלי לניהול בהייטק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il