X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינטרנט בינת
▪  ▪  ▪

(תל אביב, 6 בנובמבר 2008): ספקית האינטרנט לעסקים אינטרנט בינת, מקבוצת רד-בינת, השיקה בימים אלה את המבנה המורחב של חוות השרתים (Data Center), הממוקם במבנה תת קרקעי ברמת החייל במרכז תל אביב. על-פי ההערכות בשוק, עלות הרחבת חוות השרתים נאמדת בכ-2 מיליון שקלים.
חוות השרתים מספקת ללקוח העסקי סל שירותים מקיף לאחסון שרתים, מערכות ואתרי DRP (אתר גיבוי למקרה של אסון - Disaster recovery Planning). הצורך בחוות שרתים תת קרקעית נועד, בין השאר, לשמש גיבוי לחברות עסקיות במקרה של אסונות טבע (רעידת אדמה, שטפונות ועוד) או במקרה של פגיעה ושיבוש של תשתיות החברה, והוא מאפשר לחברה להמשיך ולפעול גם לאחר אסון. המתקן מצויד בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת ובסטנדרטים המתקדמים בעולם בתחום של אחסון ואירוח שרתים. השירותים שמספקת החווה מהווים פתרון מושלם לביצוע מיקור חוץ של יישומי האינטרנט ה-IT וה-DRP של העסק.
באמצעות ה-Data Center מציעה החברה שירותי אירוח מגוונים ומותאמים ללקוח עם קישוריות רחבת פס לאינטרנט: אירוח על-גבי שרת שיתופי של אתרי WEB ובסיס נתונים SQL; אירוח שרתים בודדים; אירוח בחצי ארון או ארונות שלמים למגוון צרכים. המתקן תת-קרקעי המורחב, משתרע עתה על שטח של 400 מטר מרובע והוא מאובטח במשך 24 שעות ברציפות כל ימות השבוע. המתקן מצויד במצלמות ומערכות זיהוי ובבקרת כניסה ביומטרית. כמו-כן, החוות מצוידת במערכות תקשורת מתקדמות וכפולות לאספקת השירות.
מנכ"ל חברת אינטרנט בינת, משה קליג', ציין כי "בחוות השרתים ניתן לקבל מגוון שירותים התורמים לחסכון בעלויות ללקוח העסקי: מערכות ניהול עומסים, זיהוי ונטרול התקפות, טיפול ונטרול ספאם, הפצת וגיבוי דואר, גיבוי של שרתים ובסיסי נתונים ועוד. הרחבנו את חוות השרתים כדי להגדיל את סל השירותים שאנו מציעים ללקוח העסקי ואת כמות הלקוחות שיכולה ליהנות משירותים אלה".
ספקית האינטרנט לעסקים, אינטרנט בינת, מספקת מגוון פתרונות ושירותי אינטרנט לעסקים. פתרונות החברה לעסקים כוללים: קישוריות לאינטרנט במגוון תשתיות, שירותי IPVPN ליצירת רשת מאובטחת, מקומית ובינלאומית, ואירוח שרתים ואתרים בחווה מודרנית ותת-קרקעית. בנוסף, מציעה החברה שירותי ערך מוסף החוסכים ללקוח את הצורך לקנות מערכות תשתית ייעודיות. שירותים אלה כוללים: אנטי וירוס, אנטי ספאם, סינון תכנים ואתרים, שרותי SSL, חלוקת עומסים, FW ,IPS ועוד.
אינטרנט בינת הינה חלק מקבוצת רד-בינת ושיתוף הפעולה ההדוק בין חברות הקבוצה, מעניק לאינטרנט בינת עוצמה פיננסית, ידע, ניסיון מקצועי רב ויכולת לספק ללקוחותיה העסקיים מגוון פתרונות.

תאריך:  10/11/2008   |   עודכן:  10/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל הרמן
- הודעה מטעם yes
יערית חזי
- הודעה מטעם גדעון קוסמטיקס
מיכל ויינשל
- הודעה מטעם פלאפון
מארי מיכאלי
- הודעה מטעם דואר ישראל
רינת שגיא
- הודעה מטעם המרכז האוניברסיטאי אריאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il