X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪

HP יצרנית המדפסות הגדולה בעולם, משיקה את מדפסת All-in-One חדשה הכוללת מדפסת, סורק, מכונת צילום. המדפסת החדשה הינה בעלת יכולת משופרת בהדפסת צילומים ומתוכננת לצרכים המשתנים בעידן המודרני של המשתמש הביתי, אשר כוללים בין היתר שימוש רב יותר במחשבים עם יכולת אלחוטית מובנית.
הודות ליכולת WiFi מובנת במדפסת, מספר משתמשים שונים יכולים להתחבר למכשיר אחד הניתן להצבה בכל מקום בבית, בסלון, במטבח, בחדר עבודה ועוד ובכך להימנע מהצורך במדפסות ובסורקים נפרדים לכל אחד מהמחשבים בבית.
למעשה, מדפסת אחת בבית יכולה לענות על הצרכים של כל בני המשפחה. הילדים יכולים להתחבר מכל מקום כדי להפיק את עבודות הצבע לבית הספר, ואילו המבוגרים יכולים להדפיס מסמכים באיכות מקצועית, דפי אינטרנט, צילומים משפחתיים ופרויקטי צילום.
מדפסת C4583 הינה חלק מסדרת מדפסות ה-all-in-ones המתאפיינות בטכנולוגיית ההדפסה החדשה של HP, הכוללת הדפסה ב-5 צבעי דיו ואפשרות הדפסה ב-6 צבעי דיו להפקת צילומים מציאותיים וחיים. בנוסף, כוללות מדפסות ה-All-in-One החדשות מסכים מובנים צבעוניים גדולים, מגשים יעודיים לנייר להפקת תמונות וחריצים לכרטיסי זיכרון להורדה ועריכה של צילומים ישירות למדפסת ללא צורך במחשב אישי מתווך.
הדגמים החדשים של HP קלים וחסכוניים לשימוש. משפחות המרבות להדפיס יוכלו ליהנות מהדפסה יעילה וזולה באמצעות שימוש במחסנית דיו XL של HP בעלות קיבולת גבוהה. הרשת האלחוטית המובנת ב-HP Photosmart C4583 קלה להגדרה הודות לתפריטים ברורים ותפריטים יעודיים לסיוע בפתרון בעיות.
HP Photosmart C4583 All-in-One
HP Photosmart C4583 הינה מדפסת המשלבת סורק ומכונת צילום שתשרת את כל צורכי המשפחה ומציעה ביצועים גבוהים במחיר תחרותי. דגם C4583 כולל קישוריות 832.11g) WiFi) אלחוטית כך שכל מחשב אישי או מחשב נייד בעלי קישוריות אלחוטית הנמצאים בבית, יוכלו להתחבר ולהשתמש במדפסת החדשה של HP. דגם זה מגיע עם מסך צבעוני בגודל 3.8 מ"מ, המאפשר להדפיס ולהפיק צילומים בקלות ובאופן אינטואיטיבי לרבות הדפסות של תמונות פנורמיות.
HP Photosmart C4583 תגיע עם אפשרות למערכת הדפסה ב-6 צבעי דיו, המבטיחה מגוון צבעים מורחב להפקת צילומים חדים וחלקים יותר וגווני עור טבעיים יותר. המחיר המומלץ בישראל עבור דגם HP Photosmart C4583 הוא 499 שקלים. ניתן להשיג ברשת אופיס-דיפו.
אודות HP
חברת HP מתמקדת ביצירת חוויה טכנולוגית פשוטה ועשירה יותר עבור כל לקוחותיה - החל מצרכנים פרטיים ועד הארגונים העסקיים הגדולים ביותר. ל-HP פורטפוליו מוצרים ושירותים בתחומי הדפוס, המחשוב האישי, תוכנה, שירותים ותשתיות ה-IT, והיא נמנית בקרב חברות ה-IT הגדולות בעולם, עם מחזור פעילות כולל של 113.1 מיליארד דולר בארבעת הרבעונים שהסתיימו ב-31 ביולי 2008. HP השלימה את רכישת EDS העולמית ביום 26.08.08.
פעילות HP בישראל כוללת את: HP ישראל, מעבדות HP (HP Labs), חטיבת אינדיגו (חטיבת הדפוס הדיגיטלי), חטיבת דפוס בפורמט רחב מאד (סאיטקס ויז'ן לשעבר, אשר לאחרונה רכשה את חברת נור מקרופרינטרס) ומרכז הפיתוח העולמי של חטיבת התוכנה (מרקורי לשעבר). מידע נוסף על HP ניתן למצוא באתר: www.hp.co.il.

תאריך:  12/11/2008   |   עודכן:  12/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוברות
- הודעה מטעם בזק
אתי סנגור
- הודעה מטעם רשת PLUSIT
רונן הלל
- הודעה מטעם חברת מעיינות
ריבה שקד
- הודעה מטעם שניידר לרפואת ילדים
נטע מסילתי
- הודעה מטעם מלם-תים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il