X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רואי כרמלי דוא"ל סברינה בלהסן - תקשורת ויחסי ציבור
- הודעה מטעם Aegis
▪  ▪  ▪

תאגיד המדיה המוביל בעולם Aegis Plc מרחיב את פעילותו בישראל. בימים אלה השלים התאגיד את רכישת חברת המדיה העצמאית המובילה בישראל קאראט מדיה 1 מידי עטר מנור, שמשמשת מנכ"ל החברה ושהחזיקה עד כה ב-30 אחוז ממניותיה. כך הופך תאגיד המדיה העולמי, שרכש 70 אחוז ממניות קאראט מדיה 1 כבר לפני שש שנים, לבעלים היחיד של חברת המדיה הישראלית. מנור, המייסדת של קאראט מדיה 1, תמשיך לשמש מנכ"ל החברה.
השלמת הרכישה נועדה לקדם את תוכניותיו העסקיות של ענק המדיה העולמי בישראל. במסגרת זו גם מונתה מנור למנכ"ל זרוע האחזקות של Aegis בארץ. בתפקידה החדש תהיה מנור אחראית על הפיתוח העסקי המקומי של התאגיד, תוך איתור הזדמנויות עסקיות ובניית מודלים חדשניים לפעילות תקשורתית.
מנור: "הרחבת הפעילות של Aegis בישראל מעידה על הפוטנציאל העצום שהתאגיד מייחס לשוק התקשורת המקומי. בעיני הנהלת Aegis, שוק התקשורת בישראל לא מיצה עדיין עשירית מהפוטנציאל הגלום בו".
לקראת שינויי הבעלות והרחבת האופק העסקי עברה לאחרונה קאראט מדיה 1 תהליך רה-ארגון יסודי, על-פי המודלים הנהוגים בתאגיד העולמי. בין היתר הוקמה זרוע ביצועית ל-AEGIS בשם ניו-מדיה, שמאגדת תחתיה חברות מתמחות בתוכן שיווקי, קריאטיב ושיווק חווייתי, וכן גויסו אנשי מקצוע מהמובילים בישראל, שהוכשרו על-ידי הפלטפורמות והחברות המתמחות של AEGIS בחו"ל. השינוי הארגוני יאפשר לקאראט מדיה 1 לתת מענה מדיה כולל ללקוחות - לא רק של מתן שירותי תכנון מדיה וקניית מדיה, כפי שעושות יתר החברות המובילות את שוק המדיה בישראל.
איתות לגבי תוכניותיה בישראל נתנה הנהלת Aegis כשהודיעה לאחרונה על החלטתה לשדרג את מעמדה של קאראט מדיה 1 - "להחריג" אותה מהשלוחה המזרח-תיכונית, השולית יחסית, ולסנף אותה לשלוחה הדרום-אירופית, המובילה, של ענק המדיה העולמי. במקביל צורפה מנור לצוות האקזקוטיב הבכיר של התאגיד לתחזיות ולהתוויית טרנדים, היושב בפאריז.
בראש השלוחה הדרום-אירופית של Aegis עומדת Sauty de Chalon Marie-Laure, מהאנשים החזקים ביותר בעולם הפרסום והתקשורת בצרפת וידידה קרובה של ניקולא סרקוזי, שאף התלוותה אליו במסעו האחרון לישראל. de Chalon היא הדמות המרכזית שפעלה למינוף הפעילות העסקית של Aegis בישראל בעקבות שיתוף הפעולה ההדוק שנרקם בינה לבין אנשי קאראט מדיה 1 בשנים האחרונות.
תאגיד Aegis הוא הבעלים של כמה מותגים בשוק המדיה והתקשורת העולמי, בהם קבוצת Carat, רשת גלובלית עצמאית בתחום המדיה שמציעה ללקוחותיה סל שירותים כולל, חברת האינטראקטיב Isobar, חברת OOH-Posterscope, חברת Viseum, חברת השיווק החווייתי Brand experience וחברת Green Bean המתמחה בפעילויות אקולוגיות.
התאגיד מעסיק כ-14 אלף עובדים בכ-70 סוכנויות בעולם ונסחר בבורסה של לונדון, ומחזורו הכספי ב-2006 היה 8.23 מיליארד ליש"ט (כ-66 מיליארד שקלים). פעילותו של התאגיד מבוססת על מודל ייחודי של צוותי עבודה בינלאומיים, שנותנים פתרון מלא לצורכי הלקוחות בעידן הגלובלי, תוך התאמת "חליפת תקשורת" ייעודית לשווקים לוקליים.
קאראט מדיה 1 היא אחת מחמש חברות המדיה המובילות בישראל והיחידה שמתפקדת כחברת מדיה עצמאית (ללא קשר עסקי למשרד פרסום). עם לקוחותיה נמנים החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), טרה, מולר, סנו, לוקזוטיקה, ריקושט, JTI ועוד. החברה נוסדה בשנת 1996 על-ידי מנור תחת השם מדיה 1. עם כניסתה של Aegis לשותפות בחברה הפך שמה לקאראט מדיה 1.

תאריך:  13/11/2008   |   עודכן:  13/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לי שיין
- הודעה מטעם המרכז הישראלי למצוינות בחינוך
אפרת ברק
- הודעה מטעם YCD מולטימדיה
עדי וילדר
- הודעה מטעם טבע נאות
נדב גלאון
- הודעה מטעם מרכז רבין
נטע סטוקליצקי
- הודעה מטעם אולמדיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il