12 בנובמבר, 2008 - אמדוקס (NYSE: DOX), הספקית המובילה של מערכות חוויית לקוח, מודיעה היום כי חברת JSC קזחטלקום, ספקית שירותי הטלקום המובילה בקזחסטן, חתמה עם אמדוקס על פרויקט חדש.
במסגרת ההסכם תטמיע JSC קזחטלקום את Amdocs CES (מערכות חוויית הלקוח) במקום מערכות בילינג ו-Mediation קודמות, התומכות כיום בשירותי טלפוניה קווית מקומית ובינלאומית בנוסף תספק אמדוקס תמיכה ותחזוקה שוטפת לפעילות. פרויקט חדש זה הוא חלק מהמעבר של JSC קזחטלקום ממערכות ישנות מפוזרות לסביבת טכנולוגיית מידע מאוחדת שתתמוך בכל קווי העסקים שלה.
"איחוד הפעולות נועד להתייעל ולהאיץ את הבאת החדשנות ללקוחות. לשם כך, אנו זקוקים לסביבת בילינג ו-Mediation שתתמוך באיחוד השירותים ותספק חוויית לקוח מצוינת," אמר מאראט עבדילדבקוב, מנהל המידע הראשי ב-JSC קזחטלקום. "אמדוקס מציעה את המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתעשייה ותעזור לנו להגיע לציוני דרך עסקיים אלה. את הפרויקטים הקודמים קיבלנו מאמדוקס במועד ובמסגרת התקציב. אמדוקס היא השותפה המועדפת שלנו לחידוש מערכות נוספות בעסקינו".
חברת JSC קזחטלקום פרסה בעבר את פתרונות הבילינג וה-Mediation של אמדוקס כדי לתמוך בשירותי פרוטוקול אינטרנט (IP) כגון (Voice over IP (VoIP וטלוויזיה על-גבי IP. מערכות הבילינג וה-mediation של אמדוקס כוללות מנוע דירוג יחיד וקטלוג מוצרים יחיד המטפל בכל השירותים. איחוד התמיכה בקווי העסקים השונים על-גבי התוכנה של אמדוקס יאפשר ל-JSC קזחטלקום לשפר את יחס העלות תועלת ולקצר את ההשקה של חבילות שירותים ומסלולי חיוב חדשים.