X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוטודסק
▪  ▪  ▪

אוטודסק השלימה את הרכישה של מרבית נכסי Elektro-CAE-(Software GmbH (ECS - ספקית מרכזית של תוכנות CAD, ביניהן של קו מוצרי ה-ECSCAD. אוטודסק הודיעה על כוונתה לרכוש את מרבית נכסיה של ESC, שבסיסה בגרמניה, מקבוצת Mensch und Maschine, ב-20 באוגוסט, 2008.
תוכנת ה-ECSCAD משפרת ומרחיבה את הפתרון של אוטודסק עבור Digital Prototyping עם תוכנה המסתמכת על שיטות המונעות על מסד נתונים לתכנון מערכות בקרה. תוכנות ה-ECSCAD משלימות את תוכנת ה-AutoCAD Electrical המשמשת ליצירה מהירה של תכנונים מדויקים המבוססים על שרטוטים. כיוון ששני קווי המוצרים בנויים על פלטפורמת ה-AutoCAD, אוטודסק תיהנה ממיצוב טוב שיעזור לה לשפר את הפונקציונליות ואת הביצועים עבור לקוחות ECSCAD ולקוחות AutoCAD Electrical כאחד, ולהציע כלים רבי עצמה ומשופרים עבור מגוון רחב של מתכנני בקרים חשמליים.
הרכישה של טכנולוגיית ה-ECSCAD מחזקת את מיצובה של אוטודסק כמובילה בתחום בניית אבות טיפוס דיגיטליים ותאפשר למתכנני התכנונים החשמליים לשלב הן תכנונים מכניים והן חשמליים ולהציע את המיטב משני העולמות של טכנולוגיה המבוססת על מסד נתונים ועל שרטוטים.
אודות אוטודסק
אוטודסק, המובילה בפתרונות ושירותים ייעודיים לכל תחומי ההנדסה והתכנון. פתרונות אוטודסק מבוססים על הטכנולוגיה המובילה והנפוצה ביותר בעולם בתחום של תכנון ושרטוט ממוחשב, בדו מימד ותלת מימד, והפכו לסטנדרט עולמי דה-פקטו בעולם כולו. אגף אוטודסק עוסק בהתקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים, וזאת בחמישה מגזרים שונים: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור. אגף אוטודסק באומנטק - www.omnitech.co.il/autodesk.
אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, היא ספקית פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני, מהמובילות בארץ. לחברה ניסיון של 25 שנים בתכנון ושיווק פתרונות תוכנה וחומרה, רשתות תקשורת, הדרכה, הטמעה, תמיכה, ואספקת פתרונות תחזוקת ציוד ממוחשב. לאומניטק, המעסיקה כ-300 עובדים, קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, נובל, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה הגדולה והמובילה בישראל של חברת אוטודסק (Autodesk), וכן נציגה בלעדית של Viewsonic.
אומניטק מספקת פתרון לארכוב וניהול מסמכים דיגיטאלי במודל ASP/Local של חברת "אוצר", פתרון קופות לניהול קמעונאי בסביבת SAP Business One במודל ASP/Local של חברת יופיטק, שירותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד. רשת אומניטק מחשוב, שבבעלות אומניטק, פועלת בפריסה ארצית באמצעות מערך מפיצים לשוק העסקי. www.omnitech.co.il.

תאריך:  13/11/2008   |   עודכן:  13/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ויקי גלמן
- הודעה מטעם האגודה לסוכרת נעורים
טל
- הודעה מטעם 'דל"ת פתוחה' - דרך לימודים לתעסוקה
נטע הר-לב
- הודעה מטעם מותג קרלסברג
גלית הראל
- הודעה מטעם רשת באג
קרין פרץ
- הודעה מטעם אמדוקס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il