X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם One1
▪  ▪  ▪

One1 הטמיעה מערכת הגנה על מסדי נתונים של סנטריגו בחברת הטלוויזיה הרב ערוצית yes. מערכת Hedgehog תגן על מסדי הנתונים מפני גישות לא מורשות ושינויים לא מורשים על-מנת לוודא שמידע רגיש הנוגע ללקוחות אינו חשוף לשימוש לא נאות.
מערכת Hedgehog של סנטריגו נבחרה לתת מענה על הצורך בהגנה, באמצעות ניטור בזמן אמת ויכולת חסימה של פעילויות חשודות. בנוסף, אופציית Hedgehog IDentifier נבחרה על-מנת לספק מידע פרטני על משתמשי קצה של יישומים המשתמשים בקישור בודד (pooled connection) למסד הנתונים.
התקנתה של המערכת מהירה וההסתגלות לשימוש בה קל במיוחד. המערכת מגנה על נתוני לקוחות מפני פריצות ומפני שימוש לא נאות על-ידי משתמשים מורשים. בנוסף, היא מאפשרת זיהוי מלא של משתמשי קצה של יישומים בתוך מסד הנתונים, אפילו כאשר הפעילות במסד הנתונים מתבצעת תחת pooled connection או super-user. בעזרת המערכת ניתן גם להפיק דו"חות למעקב שוטף ובקרה על פעילות חריגה במסדי נתונים.
לדברי רוני רויטמן, סמנכ"ל מכירות מוצרי אבטחת מידע ב-One1: "אנו שמחים שחברת yes בחרה בפתרון ייחודי המוביל כיום בשוק העולמי להגנה על בסיסי הנתונים, דבר שנותן עוד שכבת הגנה מהותית ומשמעותית בסביבת בסיסי הנתונים, שלעיתים רבות לא מאובטחת כלל. הפתרון יעניק לחברת yes הגנה מרבית מבחוץ ומבפנים ב-ONLINE, בכל שעות היממה".
לדברי שי אמיר מנהל תשתיות ותפעול yes: "לאחר בדיקה שנמשכה חודשיים, החליטה yes לרכוש את המערכת ולהתקינה בסביבות חיות. תוכניות עתידיות שלנו כוללות פריסה של Hedgehog להגנה על יישומים נוספים, כגון data warehousing ואינטגרציה עם מערכות SIEM לריכוז התרעות ומידע ממערכות נוספות בארגון".
אודות One1
One1 נמנית על חמש חברות שירותי ה-IT המובילות בישראל, עם הכנסה שנתית של למעלה מחצי מיליארד שקלים. One1 מעסיקה כ-1,300 עובדים ומספקת ללמעלה מ-1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם, שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה והתשתיות, תוך מתן ביטוי לתפישת החברה כ-One Stop Shop.
One1 הינה החברה המובילה בישראל בתחומי ERP, CRM, BI ו-SOA. בנוסף לכך, החברה מתמחה בפתרונות אחזור מידע, אבטחת מידע והמשכיות עסקית, ומספקת ללקוחותיה מענה במודל Offshore ובאמצעות יועצים. כמו-כן, משווקת One1 מוצרי תוכנה וחומרה בינלאומיים וכך מציעה ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה.

תאריך:  16/11/2008   |   עודכן:  16/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il