X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרימוורה
▪  ▪  ▪

חברת אביב ניהול קיבלה בימים אלה את הזיכיון לייצג בישראל, באופן בלעדי, את חברת פרימוורה הבינלאומית, הנחשבת לחברה המובילה בעולם בפיתוח מערכות לניהול פרויקטים.
קודם לכן ייצגה אותה בישראל חברת רמדור. הזיכיון עובר כאמור, מעתה לחברת אביב ניהול, הנדסה ומערכות מידע מראש העין.
פרימוורה ממוקמת במקום ה-25 בעולם בין החברות לפיתוח תוכנה. היא מעסיקה כ-450 עובדים ופיתחה את מערכת המידע המובילה בעולם בתכנון, בקרה וביצוע פרויקטים.
החברה מתמחה בפרויקטים במגזרי התעשיה הטכנולוגית והתשתית. יש לה לקוחות ברחבי תבל מתחום התעופה, הבטחון, האנרגיה, הפרמצבטיקה הטלקומוניקציה והתשתית.
בין לקוחותיה חברות כמו AIG, בואינג, טקסקו, אלילילי, אריקסון, אקסון מוביל, פדקס, פורד, ג'נרל מוטורס, האצי'נסון, מוטורולה והצי האמריקני.
בין השאר ביצעה החברה פרויקטים כמו קו הנפט מבוליביה לברזיל. את פרויקט הרכבת הקלה בדבלין, אירלנד. את פרויקט נמל התעופה של הונג קונג, את פרויקט הרכבת התחתית של לונדון. את פרויקט נמל התעופה של לוס-אנג'לס ואת פרויקט נמל התעופה של פילדלפיה. פרויקט הפקת נפט בים הצפוני ואת הסכר הגדול בסין.
אביב-ניהול תקיים בקרוב בישראל מספר סמינרים, כדי להציג את היכולות של פרימוורה, לתועלת החברות הישראליות המתאפיינות בפרויקטים מורכבים.
מאז הקמתה ב-1983 טיפלה פרימוורה בפרויקטים בהיקף המוערך בכ-9 טריליון דולר בחברות ברחבי תבל.
רונן שחורי המשנה למנכ"ל בחברת אביב אומר, כי בעידן של חוסר ודאות, כמו זה שהמשק הישראלי נתון בו עתה, יש מקום לשלב טכנולוגיות מתקדמות לניהול פרויקטים, דוגמת אלה של פרימוורה. "כאשר כל הוצאה בפרויקט, הופכת להיות כבדת משקל וכתוצאה מכך גם נבחנת בהקפדה יתירה, כאשר התקציבים קטנים והמשאבים מוגבלים, יש מקום לשינוי סדר העדיפויות של פרויקטים וצמצום ההוצאות. יתרה מכך, ככל שפרויקטים הופכים להיות מורכבים וה"זמן לשוק" (time to market) הופך להיות משמעותי יותר, נדרשת מערכת שנבנתה מראש בראייה של פרויקטים מורכבים, הכוללים אלפי ועשרות אלפי פעילויות ואשר מאפשרת ראיה כוללת של מספר פרויקטים במקביל".
מערכת ניהול הפרויקטים של פרימוורה, אומר שחורי, מאפשרת לארגון לנהל את התהליכים בכל פרויקט באופן שיבטיח תגובה מהירה והתאמת הפרויקט והמשאבים לאסטרטגיה העסקית של הארגון.
לדברי שחורי החלטתה של פרימוורה להחליף את נציגתה בישראל, נובעת מהעובדה שמגמה חדשה הולכת ותופסת אחיזה במשק, בעיקר בקרב ארוגני ענק. המצב הקשה של כלכלת ישראל מביא חברות רבות, מהן ארגונים גדולים, מהמובילים במשק, לגייס שירותי חברות חיצוניות, המתמחות בייעול ושיפור של התפוקות, הביצועים העסקיים וכושר התחרות.
בעטיה של מגמה זו, גייסה אביב ניהול ב-2002 כ-50 לקוחות חדשים, בהם מהחברות המובילות במשק, ומיזגה לתוכה שתי חברות, מפנה ו-IDC לקלוט עובדים חדשים ולצמוח בכ-15%.
המצב הקשה במשק, הביא חברות וארגונים להידרש לפעילות יזומה ומתוכננת של התייעלות, הן ברמת הייצור והן ברמת השרות, תלוי בטיב העסק.
במקביל לפעילותה בישראל, קיבלה אביב-ניהול זיכיון מאת חברת JCIT האמריקנית לנהל פעילות בתורכיה ובמזרח הרחוק. כן היא פעילה בשבדיה ובצ'כיה. לצד פעילותה עם JCIT האמריקנית, מקיימת אביב שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברת W&S ההולנדית ועם חברת הענק FREEMARKETS.
באביב ניהול כ-150 עובדים, בישראל ובחברת בת בארה"ב.

תאריך:  06/01/2003   |   עודכן:  06/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il