X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוזיאון בית התפוצות
▪  ▪  ▪

מוזיאון בית התפוצות יקיים ביום חמישי (20.11) אירוע חגיגי לציון 30 שנה לפתיחתו, במסגרתו יעניק את אות יקיר בית התפוצות להארווי קרוגר, רות שמיר-פופקין ואדית תאומים וכן יעניק תעודת הוקרה לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על פועלו ותרומתו המיוחדת למען התחדשותו של בית התפוצות והבטחת מעמדו בחוק. את התעודה יקבל בשמו בנו, גלעד שרון.
חסיה ישראלי, מנכ"לית בית התפוצות, אומרת כי "השנה הוחלט להעניק את אות יקיר בית התפוצות לאישים שתרמו ופעלו לטובת המוזיאון במהלך השנים, גם בשנותיו הקשות, ובכך סייעו להמשך קיום פעילותו החשובה. כמו-כן, מצאנו לנכון להוקיר בצורה מיוחדת את פועלו של אריאל שרון, שנאבק רבות למען המשך פעילותו של בית התפוצות גם בשעת משבר קשה, ופועלו הוא אחת מהסיבות לכך שאנו זוכים לציין 30 שנה לבית התפוצות".
בין מקבלי אות יקיר בית התפוצות בשנים קודמות ניתן למצוא את יצחק נבון, אבא קובנר ז"ל, אלי ויזל, ישעיהו ליבוביץ, אייזק שטרן ועוד רבים ומכובדים.
איש העסקים הארווי קרוגר, ששימש עד לאחרונה כסגן יו"ר Lehman Brothers, לשעבר נשיא ידידי בית התפוצות בצפון אמריקה וכיום יושב בחבר הנאמנים ובעדת ההיגוי של התכנית האסטרטגית של המוזיאון. אות יקיר בית התפוצות מוענק לו, בין השאר, כאות ל"תמיכתו בפעילויות החינוכיות והתרבותיות של המוזיאון, במיוחד בתחום הגיניאולוגיה ותיעוד ההיסטוריה המשפחתית".
רות שמיר-פופקין היא סגנית נשיא ידידי בית התפוצות בצפון אמריקה. אות יקירת בית התפוצות מוענק לה, בין השאר, עבור "תמיכתה בפעילויות החינוכיות והתרבותיות של בית התפוצות באמצעות קרן גרינשטיין-שמיר לתיעוד ושימור יהדות פולין". אדית תאומים, המשמשת כיו"ר ידידי בית התפוצות בישראל, נבחרה לקבל את אות יקירת בית התפוצות, בין השאר, לאור "התגייסותה למען בני נוער ממשפחות מעוטות יכולת, טעוני טיפוח ועולים חדשים במטרה להביאם לבית התפוצות ולהקנות להם את ערכי העם היהודי".
מוזיאון בית התפוצות מספר את הסיפור הייחודי והמתמשך של העם היהודי ומתאר את תרבותו העשירה ורבת הפנים, התרבות שהתפתחה במשך הדורות כשילוב של המשותף והמאחד לצד מגוון של יצירה, מסורות ואורחות חיים. השנה מציין בית התפוצות 30 שנה לפתיחתו.

תאריך:  17/11/2008   |   עודכן:  17/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il