המהלך כולל עיצוב מחודש, ותוספת ממשקים ופונקציות כחלק ממהלך פאן-אירופי, במסגרתו עלו לאחרונה מחדש אתרי ג'טיקס אירופה בגרמניה, אנגליה, ספרד, איטליה, צרפת, הולנד, שבדיה ועוד. בשנת 2008 אתר האינטרנט של ג'טיקס ישראל הניב כ-8.8 מיליון צפיות לחודש בממוצע.
בהתבסס על מחקר מעמיק וקבוצות מיקוד שערכה ג'טיקס אירופה, האתרים שופרו על-ידי ניווט חדש, עיצוב מרענן ופונקציות "חברתיות" מתקדמות. הערוץ מאמין, שהאתר החדש, יציע לילדים בגילאים 14-6 חוויה מהנה ומעשירה יותר, ויגדיל משמעותית את התנועה וזמן השהיה באתר.
לדברי קיארה צ'יפריאני, מנהלת התחום הדיגיטלי בג'טיקס אירופה: "אני באמת נרגשת להודיע על התוכניות לאתר החדש בישראל. זוהי תוצאה של חודשים ארוכים של מחקר ופיתוח וגם למידה מהאתרים שלנו לאורך השנים. אנו בטוחים שהאתרים החדשים יספקו חוויה יותר עשירה לילדים וכן הזדמנויות מסחריות יותר גדולות עבור שותפינו הישראלים".
שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס ישראל: "אנחנו נרגשים להשיק את האתר החדש, שמגשים את כל מה שחלמנו עליו. האתר החדש יהפוך את ג'טיקס לרשת החברתית הבטוחה לילדים בישראל, עם אינטראקציות בין הילדים סביב מותגי ג'טיקס, והכול בסביבה בטוחה, בה הגולשים משחקים, יוצרים, תורמים ומשתפים, אך אינם חושפים פרטים אישיים או כל מידע בלתי הולם. בנוסף, גם השותפים שלנו ישמחו להתנסות בפורמטים פירסומיים חדשים ומפתיעים, המשתלבים באופן אינטגרלי בפעילות הקהילה".
- ניווט: הניווט באתר שופר ומציע לילדים מספר דרכי גישה לתוכן. השימוש בצבעים חזקים, תמונות גדולות ושפה קלה יעניק לילדים סביבה ידידותית ונעימה. הניווט עוצב במיוחד בהתאם להתנהגות של הילדים באינטרנט והדרכים השונות בהן הם מחפשים תוכן, דבר המאפשר להם להגיע לדמויות או לתוכניות האהובות שלהם במספר דרכים.
- עיצוב: עיצוב האתרים החדשים משקף את ה"look and feel" של ערוצי ג'טיקס ברחבי אירופה ומביא עמו בשורה מרעננת. מי שחתום על העיצוב המחודש ועל הנווט המשופר היא לא אחרת מאשר חברת "בלוק מדיה" (שהיתה מועמדת לפרס BAFTA היוקרתי).
- בנוסף, האתר החדש מציע פורמטים פירסומיים חדשים ומפתיעים, הן בדף הבית, והן באפליקציות קהילתיות כמו ה"אוואטרים" (דמויות שהילדים יוכלו לייצר, ושיהיו חלק מפרופיל הגולש שלהם).
עיצוב האתר החדש הוא חלק ממדיניות חברת דיסני המחזיקה בבעלותה את ערוצי ג'טיקס בעולם (ובכללם גם את ג'טיקס ישראל) לשיפור חווית הגלישה לילדים, יצירת אפליקציות חדשות ושימוש במותגים המובילים והתאמתם לאינטרנט - וכל זאת בשימת דגש מיוחדת על שמירתו של האתר כבטוח ומוגן.