קבוצת ביג, המפעילה ומנהלת 11 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, תקיים בין התאריכים 22-20 בנובמבר, את אירועי מכירות ה"ביג סייל" המסורתיים. מדובר בסופשבוע של מכירות והנחות גורפות בכל חנויות מרכזי ביג. את מכירות הביג סייל, ילווה קמפיין פרסום טלוויזיוני, תחת הסיסמה "שלושה ימים של חסכון ענקי"..
טלי עציוני, מנהלת השיווק של קבוצת ביג, מציינת כי דווקא בימים אלו בהם הצרכן מצר צעדיו והמודעות הצרכנית מתחדדת, ביצוע קניות אחראיות וחסכוניות מקבלת משנה חשיבות וניכר ביקוש לקנייה זולה במחירים אטרקטיביים בשילוב נוחות ויעילות. מרכזי ביג נותנים מענה אקטואלי לצרכים אלו. עוד מציינת עציוני, התזמון לביג סייל אינו מקרי. מצד אחד מאפשר ללקוחות המרכזים קניית מוצרי החורף במחירים מוזלים ומצד שני מאפשר לשוכרים להגדיל מכירות ופדיון.
היתרון של הביג סייל נעוץ בעובדה כי כל חנויות המרכזים משתתפים במבצעים. מדובר בכ-400 חנויות שונות, המשתייכות לכ-100 רשתות מובילות בהן קרייזי ליין, הוניגמן, TNT, ג'אמפ, קרוקר, פוקס, גולף, O&H, דלתא, גזית, גלי, הוניגמן, ML אפרודיטה, עונות, לי קופר, בוניטה, אופטיקה הלפרין, אירוקה, סטימצקי, צומת ספרים, אופיס דיפו, ביתילי, אפריל, סופר פארם ועוד.
קבוצת ביג מרכזי קניות, מובילת קונספט מרכזי הקניות הפתוחים בישראל, נמצאת בשליטת האחים יהודה ורוני נפתלי ובניהולו של איתן בר זאב. קבוצת ביג מרכזי קניות, הינה רשת ממותגת בפרישה ארצית, המפעילה ומנהלת 11 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים על צירי תנועה מרכזיים, הגישה אליהם נוחה ותמהיל החנויות מגוון ועשיר. מיטב הרשתות הארציות מיוצגות בכל מרכז קניות של ביג, ונהנות מחזית בולטת ושטחי חנייה מרווחים. תנאים אלו מאפשרים ללקוחות לבצע את כל קניותיהם בצורה מרוכזת ובנוחות וביעילות מירבית.