X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
▪  ▪  ▪

013 נטוויז'ן הינה חברת התקשורת הראשונה והיחידה בישראל אשר זכאית לשאת את תו אמון הציבור לאחר שעמדה בבדיקות מועמדות ממושכות על-ידי הארגון. עם קבלת התו מתחייבת החברה להמשיך להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר בישראל, מעתה תחת הבקרה החיצונית של ארגון "אמון הציבור" (מלכ"ר). ל-013 נטוויז'ן מעל חצי מיליון לקוחות פס רחב ומאות אלפי לקוחות העושים שימוש בשירותי השיחות הבינלאומיות של החברה.
במסגרת הבקרה שערך ארגון אמון הציבור לפעילות החברה נבדקו כלל הממשקים הצרכניים של החברה ובכלל זאת חוזים צרכניים אחידים, אתר האינטרנט, פרסומים, מבצעים, תקנונים ועוד. 013 נטוויז'ן, הידועה כחברה המובילה בשרות, הותאמה לסטנדרטים המחמירים של כללי אמון הציבור ומחויבת להגינות ובקרה צרכנית חיצונית.
הקריטריונים שנבדקו ב-013 נטוויז'ן על-ידי אמון הציבור ונמצאו תקינים: הגינות ואמת בפרסום, שימוש מהימן בהשוואת מחירים וטענות חסכון, ביצוע התאמות בפרסומת המיועדת לקטינים, פרסום הגון לתחרויות והגרלות ועוד, גילוי נאות ושקיפות המידע, שירות נאות, כיבוד החוק ובהגינות בעריכת חוזים ובקיומם.
ארגון אמון הציבור (מלכ"ר) נוסד במטרה לקדם הגינות בעסקים בישראל. בעלי תו אמון הציבור נמצאים בבקרה צרכנית של אמון הציבור. התו של הארגון מהווה למעשה הצהרה של העסק על רמת בטחון גבוהה יותר באיכות השירות, על היות העסק בבקרה ועל נכונותו לתקן ליקויים.
קרן שתוי, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-013 נטוויז'ן: "מיום הקמתה, 013 נטוויז'ן צועדת ומתפתחת לאורה של תודעת השרות הגבוהה ביותר ולא בכדי היא נחשבת למובילה במתן שרות איכותי ואדיב כבר שנים. אין יותר משמח מלקבל לכך אישור רשמי מגוף חיצוני מומחה ובעל ניסיון הפועל כמוסד ללא כוונות רווח".
גלית אבישי, מנכלי"ת ארגון אמון הציבור, מסרה כי תחום התקשורת רווי בבעיות צרכניות וצמא להסדרה. "תלונות רבות של צרכנים בתחום מלמדות על כשלים רבים ובכלל זה קשיים בביטול עסקאות, שירות לקוי ועוד. חברת 013 נטוויז'ן היתה החלוצה בנכונותה לבצע שינויים לשיפור התנהלותה ואנו תקווה כי שינויים אלה יקרינו על כלל החברות בתחום ויצרו נורמה חדשה של איכות".

תאריך:  19/11/2008   |   עודכן:  19/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il