X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרסומי ישראל
▪  ▪  ▪

"אם נהגים היו יודעים מה זה לאבד בן משפחה בתאונת דרכים מספר התאונות היה קטן בהרבה", כך אמר ישראל גולדברג, במלאת שנה למותו של אביה יהושע ז"ל, בנם של ישראל ורונית גולדברג, שנהרג בתאונת דרכים, בערב עיון שהוקדש לנושא בטיחות בדרכים. לאחר מכן, בסיום הערב, בהשתתפות מאות חברים וידידים נערכו הרצאות בנושא ונערכה סימולציות בנושא נהיגה נכונה.
מתחילת הקמתה של מדינת ישראל נהרגו בכבישי הארץ למעלה מ-30,000 בני אדם. בכל שנה ושנה נהרגים מאות אנשים בתאונות דרכים. גם בנם הבכור של בני הזוג גולדברג - אביה יהושע ז"ל, נהרג בתאונת דרכים שאירעה בשומרון לפני שנה, והוא בן 19 שנה בלבד במותו. משפחת גולדברג החליטה לעשות את כל שביכולתה, כדי למנוע את תאונות הדרכים.
ישראל גולדברג, מנכ"ל פרסומי ישראל אמר ביום העיון: "אם נהגים היו מרגישים ויודעים מה זה לאבד בן משפחה קרוב בתאונת דרכים, בטוחני שמספר התאונות היה קטן בהרבה. נהג חייב לדעת כשהוא יוצא אל הכביש איזו אחריות עצומה מוטלת עליו. חייהם של רבים תלויים בערנות הנהג וברמת השליטה שלו ברכב", אמר גולדברג.
בסיום יום העיון, נערכו סימולציות נהיגה, של חברת "תנועה כהלכה" בהנחייתו של אבי קנטרוביץ'. החברה מפעילה תוכנית הדרכות לנהיגה נכונה באמצעות סימולאטורים. במהלך הסימולציה, הנהג מתרגל נהיגה בתנאי מזג אויר שונים ובסוגי דרך שונים. תרגול זה משפר את הנהיגה ובכך מונע את התאונה הבאה. מערכת ההדמיה נותנת לנהג אפשרות לתרגל ולחוות מצבי חירום המזדמנים לנו בכבישים. כמו-כן, במקום הוצגו כרזות שעוצבו על-ידי גרפיקאים ואנשי מקצוע בתחום הפרסום, ביוזמת משרד הפרסום ויחסי הציבור - פרסומי ישראל, למניעת תאונות הדרכים. כרזות אלו השתתפו בתחרות למניעת התאונות בדרכים שנערכה לא מכבר.
עוד אמר גולדברג: "יום עיון זה שנערך לזכרו של בננו היקר, אביה יהושע ז"ל, הוא רק חלק מהמאבק בתאונות הדרכים. אנו נמשיך ונעסוק בכך על-מנת להעלות את מודעות נושא בטיחות הדרכים, בניסיון לצמצם ככל האפשר את התופעה החמורה. יש להנחיל נושא זה בציבור כולו, נהגים והולכי רגל כאחד, כדי שידע וישתכנע להיות זהיר יותר בצאתו לכביש. כמנכ"ל משרד פרסומי ישראל, נמשיך לעשות ככל שנוכל על-מנת שהציבור יפנים את חשיבות הזהירות בדרכים".
משרד הפרסום פרסומי ישראל פועל מזה כ-18 שנים בתחום הפרסום ויחסי הציבור. החברה מעסיקה כ-30 בעלי מקצועות שונים בתחום הפרסום ומתמחה במגזרים הדתיים לכל גווניהם. החברה מרושתת בקהילות הדתיות והחרדיות לסוגיהן והיא מחוברת היטב לכל סוגי המדיה המגזרית.

תאריך:  20/11/2008   |   עודכן:  20/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יונית עמר
- הודעה מטעם WorldMate הישראלית
גיא כספר
- הודעה מטעם HP
מירב קורנבליט שקד
- הודעה מטעם פסטיבל החג של החגים
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטעם אתר חוגל
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם ועדת התיירות של תנועת המושבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il