X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מגזין עיניים
▪  ▪  ▪
עיניים [צילום: יח"צ]

בעידן הטלוויזיה, האינטרנט והסלולר נדיר למצוא ילדים קוראים. אלא שעל-פי מספר המנויים של המגזין לילדים עיניים, מסתבר ש-11,000 ילדים מנויים מכל רחבי הארץ ממתינים ומייחלים מדי חודש להופעת הגיליון שמתרכז מדי חודש בנושא ייחודי חדש ומציג אותו. ההצלחה, לדברי העורך תמיר ראונר, נובעת בין השאר מהשמירה על איכות, עניין וגירוי הסקרנות של הילדים וההורים.
עיניים הוא ירחון אינטראקטיבי ורב-תחומי המיועד לילדים סקרנים בגילים שבין שש לשלוש עשרה. כל גיליון של עיניים מיוחד לנושא מרכזי אחד המטופל במגוון רחב של אופנים ונקודות מבט עם דגש על היבטים חזותיים מגוונים ושלל דרכי ביטוי כחידות, כתבות, מאמרים, קומיקס, סיפורים, בימות ליצירה ועוד. מטרת המגזין, המכיל 64 עמודי צבע בהדפסת כרומו איכותית ומוקפדת, היא לגרות את סקרנותם של הקוראים, לעורר בהם עניין ולהעשיר את הילדים בתחומי התרבות, המדע, האמנות, הטבע והיצירה.
המגזין, שיוצא לאור משנת 1994, נולד כאחיו הצעיר של המגזין משקפיים, חוגג בימים אלה את הופעתו של גיליון ה-100 שנושאו "חיים". הגיליון כולל סדרת כתבות מרתקות וביניהן "מה צריך כדי לחיות?", "איך התחילו החיים?", סיפורי בריאת החיים בתרבויות שונות, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ? וסכנת ההכחדה המרחפת מעל זני בעלי חיים.
כמו בכל גיליון, תמצאו גם את המדורים הקבועים: יש לי חידות, איש הפנדה, קוראי המגזין שמציירים ציורים ושולחים תצלומים, הקומיקס שאינו נגמר והמדור "שיחה בהרבה עיניים" שבמסגרתה נפגש העורך, תמיר ראונר, לשיחה עם קבוצת ילדים מקוראי העיתון לשיחה על הנושא העומד במרכזו.
לציון הופעת גיליון ה-100 של עיניים, המגיע למנויים בתחילת כל חודש, (המחיר למנוי - 47 שקלים) יתקיים ביום חמישי, ה-25 בדצמבר 2008, אירוע חגיגי מהשעה 10:00 ועד 15:00 באגף הנוער של מוזיאון ישראל בירושלים. באירוע יתקיימו סדנאות יצירה ומפגשים עם מישל קישקה, אורי וייל, עמית ויסברגר, תלמה שולץ, רונית הד ועוד.
המגזין עיניים מעוצב ומופק בדמותו של תמיר ראונר, העורך הראשי, היוזם והבעלים המשותף עם קבוצת הארץ. ראונר, 54, תושב שכונת בית הכרם בירושלים, נשוי ואב לשלושה, הוא בוגר המגמה לאומנות בבצלאל ובעברו ערך את המגזין משקפיים במשך 9 שנים.
את ההצלחה המסחרית של המגזין, שגיליונו הראשון הופיע בחודש דצמבר 1994, הוא מייחס לאיכות, לצורך שלו לעניין ולרגש את קוראיו בכל גיליון מחדש. בתכנים המתפרסמים בעיניים, משתתפים לצידו של ראונר כותבים, טובי המאיירים בישראל, צלמים ויוצרים מומחים וחוקרים בעלי שם בתחומם.
התכנים במגזין מעובדים ומותאמים לילדים במטרה להרחיב את אופקיהם. בתקופה שבה העולם הולך ומתמסחר, עיניים הוא כתב עת נועז אך חף מגימיקים, מרדיפה אחרי רייטינג, ולכן אינו פונה אל המכנה המשותף הנמוך שנתפס לעתים בטעות כ'טעם הקהל'. בעיניים מאמינים שילדים והוריהם צמאים לתוכן איכותי, חינוכי וערכי.

תאריך:  20/11/2008   |   עודכן:  20/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il