X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TrekIT
▪  ▪  ▪
יניב ברזילי [צילום: יח"צ]

23 נובמבר, 2008. חברת התוכנה Ipswitch משיקה את מוניטור WhatsUp Gold NetFlow. המוניטור החדש, של החברה המיוצגת בישראל על-ידי TrekIT מקבוצת YANA, מאפשר לארגונים לנתח ולסווג מידע העובר ברשת התקשורת שלהם.
המוניטור WhatsUp Gold NetFlow החדש, מספק זיהוי מדויק של המידע העובר ברשת ובסיס נתונים המבוסס על טכנולוגיית NetFlow של סיסקו. המוניטור מאפשר קבלה מהירה של תובנות וניתוחים של ביצועי רשת התקשורת ושל רוחב הפס הנחוץ. ניתוח כזה מאפשר לזהות באופן מיידי משתמשים העושים שימוש שגוי ברוחב הפס, או לזהות צווארי בקבוק במידע העובר ברשת ולנטרל אותם.
טכנולוגיית NetFlow של סיסקו המשובצת בראוטרים ובמתגים רבים, מספקת מידע על ה-data המועבר ברשת דרך התקן זה או אחר, ממקור הפצת המידע ועד ליעד שלו ובחזרה. למשל, מידע על גישה של משתמש אל אפליקציה או אל אתר מסוים ותגובת האפליקציה. המוניטור מזהה תעבורת מידע ומספק קלסיפיקציות שלו. בדרך זו יכולים מנהלי הרשת לנתח דפוסי זרימת מידע ברשת ולדווח עליהם.
"בית התוכנה IPswitch מספק פתרון לניטור מידע ללמעלה ממאה מיליון משתמשים ברחבי העולם" מוסר יניב ברזילי, מנכ"ל TrekIT המייצגת את IPswitch בישראל. "יכולות ניתוח של מידע ופונקציונליות של הרשת, הפכו לאחרונה לאחת הדרישות הראשונות של מנהלי רשתות ארגוניות. כמפיצה של פתרונות IT ואבטחת מידע מהמובילים בעולם ובשילוב עם הצורך הקבוע להקשיב ללקוחותינו בשוק המקומי, אנו מציעים היום פתרון הנחשב למוביל עולמי בניהול רשתות תקשורת ומאפשר מענה מיידי לצורך".
"המשתמשים הרבים במיוחד של החברה בכל העולם, הינם מתוקף שנים רבות של ניסיון ומתוקף יכולתה להציע פתרון שהוא איכותי במיוחד ועם זאת, בעלויות שאינן גבוהות במיוחד. בנוסף, החברה יכולה להציע פתרון לארגונים בכל גודל, כשבדרך כלל פתרונות מסוג זה מכוונים לפי גדלים קבועים של ארגונים".
אודות TrekIT
TrekIT, מקבוצת YANA, הינה חברת הפצה העוסקת בשלושה תחומי עיקריים: פתרונות אבטחת מידע, תקשורת וסיסטם. TrekIT היא תוצר של מיזוג החברות אקקססקום, טרקדטה וסמארט. החברה מייצגת את המותגים המובילים בתחומים בהם היא עוסקת: Check Point, 5F, Fortinet, McAfee, PGP, נורטל, אלאדין, Lumension Security ועוד.

תאריך:  25/11/2008   |   עודכן:  25/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il