X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דנה הראל דוא"ל גלברט כהנא קשרי משקיעים
- הודעה מטעם חברת AVT
▪  ▪  ▪

חברת AVT, הנסחרת בבורסת פרנקפורט (VSJ (Prime Standard: והמפתחת מערכות בקרה לתעשיית הדפוס, הודיעה היום על מינויו של נדב יסעור כסמנכ"ל הכספים החדש של החברה. יסעור, יחליף בתפקיד את זאב מורגנשטרן ויכנס לתפקידו החל ב-1 בינואר, 2009. מורגנשטרן הודיע באחרונה למנכ"ל AVT, שלמה אמיר, על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה, זאת לאחר 11 שנים בהן שימש כסמנכ"ל הכספים, ועל רצונו לפנות לאתגרים חדשים.
אמיר קיבל את בקשתו של מורגנשטרן. "זאב מורגנשטרן הוא שותף חשוב להצלחות של AVT בשנים האחרונות. אני מודה לו על מאמציו ותרומתו הרבה לחברה ולהישגיה, ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה", אמר אמיר.
נדב יסעור שימש כסגן נשיא וסמנכ"ל הכספים של הוברט אחזקות (Hobart Holdings) במשך כשנתיים, והיה כפוף ישירות ליו"ר שלמה בן חיים. יסעור קיבל אחריות על הפעילות הפיננסית של הקבוצה כולה הפועלת בתחום ההשקעות בחברות מכשור רפואי שהיקף שוויין הכולל נאמד בכ-1.5 מיליארד דולר, וכן על גיוסי ההון של הקבוצה. עוד קודם שימש יסעור כסגן נשיא וסמנכ"ל הכספים של חברת MessageVine, ספקית מובילה של מערכות הודעות מיידיות (IM).
בהתייחסו למינוי של יסעור, אמר אמיר "לנדב ניסיון רב בתחום הפיננסי שיסייע ל-AVT להשיג את יעדיה העסקיים ולבסס את מעמדה של החברה כמובילת שוק. אני מברך על הצטרפותו ומאחל לו הצלחה".
חברת AVT, יצרנית עולמית מובילה של מערכות ראיית מכונה ממוחשבת (MachineVision) לבקרה ואבטחת איכות עבור תעשיית הדפוס, רשמה בתשעת החודשים הראשונים של 2008 גידול של 102% בהכנסות לכ-48.6 מיליון דולר ורווח נקי של כ-1.68 מיליון דולר.
אודות:
Advanced Vision Technology - AVT היא מובילה עולמית באספקת מערכות ראיית מכונה ממוחשבת - Machine Vision, לתעשיית הדפוס בתחומי האריזות והתוויות. מוצר הדגל של החברה PrintVision/Jupiter, הוא פתרון לבקרת איכות מתקדמת מבוססת וידאו, אשר מזהה אוטומטית את הפגמים במגוון טכנולוגיות דפוס. המערכת מחליפה את הצורך בשיפוט של מפעיל אנושי, כדי לפקח באופן ויזואלי על תוצאות ההדפסה.
עבור שוק הדפסת התוויות, AVT פיתחה את ה-PrintVision/Helios, מערכת אוטומטית לבדיקת אבטחת איכות של כל תהליך העבודה. המערכת ניתנת להרכבה על מכונת הדפוס, לצורך בדיקה תוך כדי הדפסה, או על מכונת גלילה וחיתוך (Rewinder), לבקרת איכות בתום תהליך יצור המדבקה.
יותר מ-1,900 מערכות PrintVision 3,000 מערכות MicroColour ו-800 מערכות ColourQuick מותקנות כיום ברחבי העולם. הנהלת AVT וכן מתקני הייצור שלה ממוקמים בהוד השרון. יחידות השיווק, המכירות והשירות נמצאות גם בארה"ב, באירופה ובסין. חברת AVT היא חברה ציבורית הנסחרת ברשימת ה-Prime Standard בבורסת פרנקפורט ומעסיקה 304 עובדים ברחבי העולם. www.avt-inc.com.

תאריך:  27/11/2008   |   עודכן:  27/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן אשכנזי-ברנדט
- הודעה מטעם עמותת אחת מתשע
רוית בראומן
- הודעה מטעם חברת טעם-טבע אלטמן
שירלי דוד
- הודעה מטעם מתנ"ס נחל שורק
ענבר דרום-גוטר
- הודעה מטעם המרכז הרפואי סורוקה
גולן יוסיפון
- הודעה מטעם חברת פוקוס טלקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il