X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטרית מדיה גרופ
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

שטרית מדיה גרופ מובילה את המהלך השיווקי והפרסומי החדש של הרבוע הכחול, המזמין את ציבור קונים ליהנות מסל מוצרי יסוד מוזל במיוחד, לאורך זמן וללא התניות.
הקמפיין הייחודי, שעלה בעיתונות ובטלוויזיה תחת
הכותרת - "דאגה אחת פחות", הינו יוצא דופן בנוף הפרסומות של רשתות השיווק. לא עוד מודעות מבצע סטנדרטיות המציגות רשימה קרה של מוצרים, כי אם קמפיין טלוויזיה המעביר לציבור הרחב מסר חם, אכפתי ודואג.
סל המוצרים המוזל במיוחד נקבע לאחר מחשבה רבה על הצרכים המיידיים של משפחה ישראלית ממוצעת בימים לא פשוטים אלה, והדגש הושם על מוצרים הנמצאים בשימוש יומי בכל בית.
החשיבה מאחורי הקמפיין הייתה שבמיוחד בתקופה זו, בה לצרכן יש דאגות רבות, הרבוע הכחול נמצאת שם כדי להוריד לפחות דאגה אחת מליבו. ואולם היה לנו חשוב לבוא ממקום של הזדהות ושותפות עם ציבור הקונים ולא ממקום של חנופה, נדבנות או התנשאות.
לדברי רות שטרית יו"ר SMG: "היוזמה להציע את סל המוצרים הזול במדינה באה מתוך רגישות לצרכן הישראלי בימים קשים אלה של אי וודאות כלכלית בהם הרגלי הקנייה של כולנו משתנים. לא עוד מבצע נקודתי של מספר ימים עם התניות שונות ומשונות, אלא מהלך אסטרטגי ארוך טווח שבו הציבור ייהנה ממחיר זול על מוצרים שהוא צריך ורגיל לקנות. אנו מאמינים שללקוחות שלנו הנמצאים איתנו בימים טובים, מגיע שנהיה שם בשבילם כשהמצב קצת פחות טוב.
הקמפיין מציע ללקוחות מגה ומגה בעיר סל של שמונה מוצרים הנמכרים ביותר בישראל, ביניהם מוצרי יסוד כמו חלב, לחם, ביצים ועוד, בהוזלה חזרת תקדים של 20% ללא התניות ואותיות קטנות.

תאריך:  30/11/2008   |   עודכן:  30/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל בר-שחר
- הודעה מטעם חברת אורנה לאלו
דוד ברק
- הודעה מטעם מערך החינוך של מוזיאוני בת-ים
רות שפירא
- הודעה מטעם ערוץ הספורט
דוד ברק
- הודעה מטעם עיריית בת-ים
דוד ברק
- הודעה מטעם עיריית בת-ים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il