שטרית מדיה גרופ מובילה את המהלך השיווקי והפרסומי החדש של הרבוע הכחול, המזמין את ציבור קונים ליהנות מסל מוצרי יסוד מוזל במיוחד, לאורך זמן וללא התניות.
הקמפיין הייחודי, שעלה בעיתונות ובטלוויזיה תחת
הכותרת - "דאגה אחת פחות", הינו יוצא דופן בנוף הפרסומות של רשתות השיווק. לא עוד מודעות מבצע סטנדרטיות המציגות רשימה קרה של מוצרים, כי אם קמפיין טלוויזיה המעביר לציבור הרחב מסר חם, אכפתי ודואג.
סל המוצרים המוזל במיוחד נקבע לאחר מחשבה רבה על הצרכים המיידיים של משפחה ישראלית ממוצעת בימים לא פשוטים אלה, והדגש הושם על מוצרים הנמצאים בשימוש יומי בכל בית.
החשיבה מאחורי הקמפיין הייתה שבמיוחד בתקופה זו, בה לצרכן יש דאגות רבות, הרבוע הכחול נמצאת שם כדי להוריד לפחות דאגה אחת מליבו. ואולם היה לנו חשוב לבוא ממקום של הזדהות ושותפות עם ציבור הקונים ולא ממקום של חנופה, נדבנות או התנשאות.
לדברי רות שטרית יו"ר SMG: "היוזמה להציע את סל המוצרים הזול במדינה באה מתוך רגישות לצרכן הישראלי בימים קשים אלה של אי וודאות כלכלית בהם הרגלי הקנייה של כולנו משתנים. לא עוד מבצע נקודתי של מספר ימים עם התניות שונות ומשונות, אלא מהלך אסטרטגי ארוך טווח שבו הציבור ייהנה ממחיר זול על מוצרים שהוא צריך ורגיל לקנות. אנו מאמינים שללקוחות שלנו הנמצאים איתנו בימים טובים, מגיע שנהיה שם בשבילם כשהמצב קצת פחות טוב.
הקמפיין מציע ללקוחות מגה ומגה בעיר סל של שמונה מוצרים הנמכרים ביותר בישראל, ביניהם מוצרי יסוד כמו חלב, לחם, ביצים ועוד, בהוזלה חזרת תקדים של 20% ללא התניות ואותיות קטנות.