אחרי הגולדן דראם והדה קאפ: קמפיין האייקונים של מק’אן אריקסון לגולדסטאר זכה במדליית זהב גם בתחרות האפיקה ובשלוש מועמדויות בתחרות ה-Eurobest 2008.
הקמפיין - המתאר תרשימי זרימה של גבר לעומת אישה ביציאה לבאר, בדייט ובשירותים - עלה בשנה האחרונה בעיתונות ובשלטי חוצות.
הנהלת תחרות האפיקה פרסמה כי הקמפיין זכה במדליית הזהב היוקרתית והחשובה בתחום הפרינט בקטגוריית המשקאות, יתר התוצאות יימסרו באתר האינטרנט של התחרות בסוף השבוע.
בנוסף, תחרות ה-Eurobest הודיעה כי הקמפיין מועמד לשלוש מדליות בקטגוריית הפרינט והמדיה. בתחרות השנה נקבע שיא של 5,896 עבודות (גידול של 11 אחוז) מ-680 חברות פרסום מ-38 מדינות מרחבי היבשת. הזוכים יוכתרו בטקס בשטוקהולם בתחילת דצמבר.