X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נגה תקשורת
▪  ▪  ▪

  • ננובוי - החל מה-7.12, א'-ה' בשעה 16:50. אוסקר הוא ילד בן 9 עם סוד ענק. בכיתה הוא הילד הכי קטן שכל הזמן מציקים לו, אך כשצרות מאיימות על העולם הוא הופך ל"ננובוי" - סופר גיבור הקטן מכולם. יחד עם הצוות שלו הוא מצליח, בכל פרק, להציל את העולם מרשעים וקטסרופות נוספות, כאשר בכל העת הוא צריך להמשיך ולהסתיר את סודו ולחיות חיים כפולים נורמליים ככל שאפשר ומצופה מילד בן 9.
  • העיתון - החל מה-15.12, א'-ה' בשעה 19:45. סדרה מצליחה מבית MTV. חבורת תיכונסטים מנהלים את עיתון בית הספר, על כל הכרוך בכך - הלחץ, השגת אייטמים ועוד. לזאת מצטרפות ההסתבכויות הרגילות המאפיינות תיכוניסטים. כאשר נבחרת עורכת חדשה ולא אהובה לעיתון, העניינים מסתבכים אף יותר.
חנוכה בערוץ הילדים
  • אולפן ערוץ הילדים - חופשת חנוכה החל מה-23.12 -29.12 בשעה 10:00, ש.ח 15:00. בזמן שכל ילדי ישראל ייפקדו את מופעי חנוכה היוקרתיים עמוסי הכוכבים, הרקדניות, והפירוטכניקה - באולפן ערוץ הילדים צוחקים עם ועל כולם... אצלנו תקבלו את כל המופעים הגדולים עד לבית, ובחינם. במהלך כל חנוכה ינחו הדר לוי, יפתי קרז'נר ותום אבני בקומיות מופלאה את אולפן ערוץ הילדים ויציגו את הגרסא הפארודית והמצחיקה למופעי החנוכה שלהם. חוויה לכל המשפחה.
  • ספיידרמן - חנוכה - החל מה-23.12, בכל יום ישודרו שני פרקים החל מ-7:30. הפקה חדשה של הקלאסיקה מבית ההפקה היוקרתי "סוני", הממשיכה את הסדרה המיתולוגית ששודרה כבר לפני עשור. גיבור העל, שבכל פרק נלחם כדי להחזיר את השקט לרחובות, חוזר לערוץ הילדים, בדיבובו של טל מוסרי, אשר סוגר מעגל, לאחר שגם בצעירותו היה המדבב של ספיידרמן המקורי. ספיידרמן הוא הסנונית הראשונה של גיבורי העל המגיעים השנה לערוץ הילדים. בעקבותיו יגיעו גם באטמן, צבי הנינג'ה , בן 10 ועוד.
  • ג'יבר גא'בר - חנוכה - החל מה-23.12, בכל יום ארבעה פרקים החל מ-7:15. סדרת אנימציה מדובבת חדשה שבמרכזה שני אחים תאומים בני 7 המתעניינים בעיקר באקשן, הרפתקאות ויצירת בלגנים... באמצעות הדמיון המפותח של השניים נוצרים מצבים מצחיקים ומלאי הרפתקאות בדיוק כמו שהם אוהבים. גם היחסים המיוחדים בינם לבין אחותם וכלבם המשעשע מוסיף לבלאגן. מדובב לעברית.
חגיגת סרטי בראץ:
  • בראץ - בנות ברוקנרול - 23.12 בשעה 8:25. הבראציות נוסעות למחנה סטארשיין, מחנה המעודד כישרונות צעירים, שבסיומו יתמודדו כל המחנאים על התפקיד הראשי בסרט קולנוע. בדרך הן מגלות כי כל אחת מהן טובה בתחום אחר, ומחליטות לפרק את הלהקה, כשהרצון לזכות בתפקיד גובר.
  • בראץ - מותק של חיות - 24.12 בשעה 8:25. בדרכן אל מועדון הספא "בוץ האביב" פוגשות הבראציות את לולה רייס, אישה טובה ונחמדה המנסה להציל בעלי חיים. יסמין וקלואי מחליטות לעזור לה למצוא בית לכל החיות שלה. השכן הרשע שלהם מר גרוניון זומם להשתלט על הבית של לולה ולבנות במקומו מוסך גדול. על-מנת להציל את החיות של לולה, הבראציות נאלצות למצוא פיתרון באמצעות מופע התרמה לאימוץ לבעלי חיים.
  • בראץ ומנורת הקסמים - 25.12 בשעה 8:25. יסמין, קלואי, סאשה וחברתן קטיה מתכוננות לעזור לג'ייד לנצח בתחרות אופנה באמצעות שטיח מיוחד. אותו שטיח נשלט על-ידי טבעת שנגנבת מהמוזיאון על-ידי גנב מסתורי. בעזרת הטבעת שולט הגנב על השטיח שלוקח את הבראץ אל לב המדבר. במקביל שרלוט גנב עתיקות זומם לקחת את המנורה של עזיז, מנורה היכולה להעניק לבעליה שלוש משאלות. שרלוט חוטף את קטיה שמאמין כי תוכל לעזור לו לקחת את המנורה והבראץ יוצאות להצילה.
  • ארתור - הצצה לעונה החדשה - בחנוכה - החל מה-23.12 כל יום בשעה 10:25. הוא בסך-הכל דב נמלים, עם המון חברים, אבל בכל זאת מיליוני ילדים בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם החל מהונג קונג, דרך אירלנד, ברבדוס, ספרד, קולומביה, איסלנד, הודו ואפילו בחריין מלווים אותו באדיקות מידי יום. הסדרה האהובה זכתה בפרס האמ"י ואף גרפה ברציפות חמש פעמים את פרס התוכנית האהובה ביותר בנבחרי הילדים. לקראת הגעת העונה ה-13 לארץ אחרי ציפייה ארוכה. ערוץ הילדים מציג בדצמבר הצצה לעונה החדשה במספר פרקים נבחרים.
  • bME באולפן - ימי חמישי בשעה 15:00. bME, הרשת החברתית החדשה של ערוץ הילדים, מתחילה לייצר כוכבים! בכל יום חמישי ב-15:00 לאחד הגולשים ברשת מוקדשת תוכנית טלוויזיה משלו בערוץ הילדים, תחת השם "bME באולפן". התוכנית, בהנחיית הגולש ומנחה של ערוץ הילדים, סובבת כולה סביב חייו של הגולש: החברים שלו מהרשת מגיעים כקהל לאולפן, מפתיעים אותו בשיחות עם הכוכבים האהובים עליו (למשל, הגולש אופיר שוחח עם אנדי רם, הטניסאי האהוב עליו), הוא בוחר את המערכונים שישודרו בתוכנית ויש אפילו שעשועון בהשתתפותו - מה הוא באמת יודע על חבריו מהרשת. בעקבות התוכנית עשרות אלפי גולשים מציפים את האתר. קצב פתיחת העמודים באתר עומד כיום על כ-800 גולשים ביום. קטעים מן התוכנית ניתן לראות בקישור הבא: www.kidstv.co.il/cu_video/572881.
>

תאריך:  01/12/2008   |   עודכן:  01/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il