בתחרות ADVISION, שנערכה זו השנה השלישית ברציפות בניו-יורק זכתה חברת Yes עבור הקמפיין שלה למגזר הרוסי בקטגוריית הסרט הפרסומי הכי מצחיק.
זוהי הפעם השנייה בה Yes זוכה בתחרות זו. לפני שנתיים זכתה החברה במקום השני בקטגוריית Grand Prix עם סרטון מהפכת הסדרות (סרט המהפכה עם הצאר הרוסי).
הקמפיין עימו זכתה Yes השנה הינו קמפיין ייעודי למגזר רוסי, זו הייתה הפעם הראשונה בה חברת Yes יוצאת במהלך פרסומי ייעודי למגזר ומפיקה סרט פרסומי.
צילומי הסרטון נערכו בקייב והשחקנים כולם שחקנים מקומיים שנשכרו לצורך הצילומים. הסרט מבוסס על ז'אנר קולנועי מאוד פופולרי היום בקולנוע רוסי - מאפיה, אשר גם שמר על הקו הפרסומי הכללי של החברה עם הרבה הומור ושיר רוסי פופולרי שמלווה את הסרטון.
תחרות ADVISION - נערכת מדי שנה בניו-יורק וזו לה השנה השלישית. זוהי תחרות פרסום בינלאומית בשפה הרוסית. בתחרות 15 קטגוריות אשר השנה הורחבו. מלבד תחרות הפרסום בטלוויזיה נוספו השנה מדיות נוספות: מודפסת ורדיו. בתחרות משתתפים מפרסמים מרוסיה, ארה"ב, ישראל, אוקראינה ובלרוס. כ-50 חברות מכל העולם.
דרור בהט סמנכ"ל השיווק של Yes: "אנו גאים מאוד על הזכייה, הקהל הרוסי מהווה חלק ניכר מכלל לקוחות Yes ואנו משקיעים רבות על-מנת להעניק לו את המוצר הטוב ביותר שניתן. חברת Yes היא היחידה אשר משדרת ערוץ בית ייחודי לדוברי השפה הרוסית עם מיטב התוכניות מרוסיה ויצירה ישראלית מתורגמת".