X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת גאט מקסימום
▪  ▪  ▪

רשת תכשיטי היוקרה לגברים גאט מקסימום, מתרחבת ופותחת בימים אלו סניף חדש בעיר אילת. הסניף החדש שנפתח, ישתרע על שטח של 50 מ"ר ונאמד בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקלים.
הסניף באילת, יפתח בימים אלו ומצטרף לסניף הדגל הראשון, שנפתח לא מזמן בכיכר המדינה. שניהם עוצבו בסגנון של חנות בוטיק, בהשראת המראה האירופאי, עם קווים עדכניים ויוקרתיים.
הסניף, בשיתוף שעוני היוקרה רולקס, ממוקם בשדרת לה בולבארד בעיר אילת ועוצב אף הוא בהתאם לקונספט של המותג, כאשר הוא מחולק למחלקות מתמחות כמו: שרשראות לגבר, צמידים, טבעות, תליונים, עגילים לגבר, מחזיקי מפתחות, חפתים, פסלי נוי לשולחן העבודה, אביזרי אופנה, שעונים ועוד.
החנות כוללת תמהיל רחב ומגוון של תכשיטים ממותגים ואביזרי אופנה לגברים, העשויים מזהב, שיבוצי יהלומים ותכשיטי כסף של מעצבי על איטלקיים, ביניהם: זאנקן, צ'אסרה פאצ'יוטי, דה מאריה ועוד, לצד, ליין רחב של המותג GET MAXIMUM המותאם לצרכן הישראלי, דוגמת: תכשיטים בשילוב סמלים והשראות מהתרבות והאופנה המקומיות, כמו: מגן דוד, חמסה, סמלי הקבלה ועוד.
לדברי אוליסייה קנטור מבעלי הרשת: "מסקרי שוק שערכה החברה בישראל, עולה כי: תחום תכשיטי הגברים תופס תאוצה גם בארץ ולכן החלטנו לפתוח רשת חנויות, במטרה לענות על צורך קיים בשוק הישראלי, לאור ההצלחה של סניף הדגל בכיכר במדינה הוחלט לפתוח סניף נוסף מוקדם מן הצפוי".
לדבריה: "פתיחת הסניף החדש בעיר אילת, מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של הרשת. במסגרת התוכנית העסקית של החברה, העיר אילת היוותה עבורנו כאחד מן היעדים המובילים לפתיחת סניף נוסף. התיירות אשר נמצאת במגמת עלייה והביקוש הגובר בתכשיטי יוקרה, הם אלו שהובילו אותנו לפתוח סניף חדש דווקא שם".
לדבריה: "האסטרטגיה העסקית של הרשת, מתבססת על תמהיל רחב של מותגי אופנה מובילים מאיטליה, ברמת מחירים זהה למחירים באירופה, תוך מתן מענה גם למחירים לכל כיס, באמצעות מותג הבית GET MAXIMUM דוגמת: צמיד - החל מ-500 שקלים, טבעת - החל מ-700 שקלים, חפתים - החל מ-700 שקלים ועוד".
להערכת החברה, מחזור במכירות בשנת הפעילות הראשונה, יעמוד על למעלה מ-10 מיליון שקלים. כמו-כן בכוונת הרשת לפתוח בקרוב, עוד שני סניפים בערים מרכזיות בישראל: בחיפה ובירושלים ושישה סניפים נוספים עד סוף 2009, בהשקעה כוללת של 22 מיליון שקלים.
רשת גאט מקסימום, שנפתחה לפני כחודשיים בישראל על-ידי אשת העסקים הבינלאומית אוליסייה קנטור, מתמחה בייבוא, שיווק ועיצוב תכשיטי גברים.

תאריך:  04/12/2008   |   עודכן:  04/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il