חברת 'תמי 4' השיקה בימים אלו לוגו בינלאומי כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של החברה להרחבת מערך היצוא לאירופה, מזרח אסיה וארה"ב.
הלוגו הבינלאומי "TANA WOTERB" משקף את המומחיות של החברה בתחום המים ומטרתו למצב את החברה כחברה בעלת ידע רחב בכל הקשור לטיפול במים, טיהור מים, מתקני מים, ברים למים ועוד.
דני טרגן, מנכ"ל חברת 'תמי 4' מציין, שההחלטה למצב לראשונה לוגו בינלאומי לחברה נובע מהצלחת מערך היצוא של החברה בשנים האחרונות הן מבחינה עסקית והן מבחינה תדמיתית.
חברת 'תמי 4' מיצאת כיום למדינות רבות בעולם ביניהם: אנגליה, נורבגיה, שבדיה, דנמרק, פולין הולנד, צרפת בלגיה וסינגפור.
היקף היצוא בשנה האחרונה היה כ 5 מיליון דולר.
חברת 'תמי 4' זכתה בשנה האחרונה במס' מכרזים בינלאומיים יוקרתיים ביניהם אספקת ברים למים מטוהרים לחדרי השחקנים והמאמנים באיצטדיון ווימבלדון שליד לונדון, האיצטדיון בו מתקיימות מידי שנה אליפויות העולם בטניס, מכרז לאספקת ברים למים ומטהרי מים לצי הצוללות הנורווגי ואספקת ברים למים מטוהרים לארמון בקינגהאם בלונדון.
בין לקוחותיה הגדולים בעולם של החברה: חברת בריטיש איירוייס, חב' בריטיש פטרול, הצי הנורווגי, חב' אמריקן סנייק אנד ברווג', חברות לקידוחי נפט בים הצפוני, משרדי ממשלה בפולין ועוד.