לנוכח גל הפיטורין הנובע מהמשבר הכלכלי העולמי, השיקה מבטח-סימון, מנהלת ההסדרים הפנסיוניים והפיננסים הגדולה בישראל מרכז שירות חדש, לליווי וייעוץ למבוטחיה, שפוטרו בעקבות המשבר הכלכלי.
אריק יוגב, מנכ"ל מבטח-סימון מסר, כי מנהלי תיקים בעלי רישיון סוכן ביטוח מורשה, לצד צוות תפעול מיומן, מאיישים את המוקד הייעודי של מבטח-סימון ומלווים את המבוטחים המפוטרים הן מול רשויות המס והן מול כל חברות הביטוח, קרנות הפנסיה וקופות הגמל.
יוגב מציין, כי השירותים ניתנים בשיתוף פעולה מלא עם המעסיקים תוך ניסיון להקל עד כמה שניתן על העובד המפוטר. "בשנים האחרונות ובמיוחד מאז החלת נוהל טופס 161 ו-161 א', הפך תהליך הטיפול בתיק הפנסיוני, בעת הפסקת עבודה וסיום יחסי עובד-מעביד למורכב ביותר ודורש ליווי ויעוץ מקצועי, תכנון מס אופטימאלי וגם מערכות תפעול מתקדמות".
יוגב מבהיר כי למרות העלות הגבוהה של הפעלת השירות החדש, בחודשים הקרובים תעניק החברה את שירותי המוקד למבוטחיה - ללא תשלום נוסף. מרכז השירות הייעודי מסתייע במומחי יחידת הפרישה לגמלאות של מבטח-סימון.
מנהל מערך העסקים והשיווק במבטח-סימון, ירון בראון, מציין, כי בשונה מגלי פיטורים קודמים הרי שהפעם, בעקבות המשבר הפיננסי, נאלצים המפוטרים להתמודד לא רק עם הפיטורים עצמם, אלא גם עם הקיטון בעתודות הכספיות שצברו. "במצב דברים זה חיוני לעובד וחשוב למעסיק כי כל מפוטר ייזכה בליווי מקצועי ומיומן הן בסוגיות המיסוי הן בקבלת ההחלטות הנכונות לניהול מענקי הפרישה" מדגיש בראון.