X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גרעין אומץ
▪  ▪  ▪

בשורה חינוכית מגרעין אומץ עכו - מרכז למידה חדש לתלמידים נפתח בעכו על-ידי גרעין אומץ, בשיתוף הסוכנות היהודית. בשלב הראשון המרכז יפעל בבית הספר אמי"ת קנדי, ובקרוב מאוד ייפתחו מרכזים נוספים בבתי ספר נוספים בעכו.
בגרעין אומץ ציינו כי מאחורי המיזם החדש עומד רן ברדוגו, סטודנט במכללת אורט בראודה ואחד מחברי הגרעין התורני, שיזם מרכזי למידה שבהם סטודנטים יתרמו לקהילה המקומית ויקדמו את התלמידים להישגים והצלחות. "לפני שעברתי עם משפחתי לגור בעכו עבדתי עם נוער והבנתי שחלק גדול מהבעיות הלימודיות נובע מחוסר ריכוז ובעיית מוטיבציה בקרב רבים מהתלמידים" סיפר ברדוגו "כשבאנו לעכו והצטרפנו לגרעין אומץ, הבנתי שסוף סוף יש לי סיכוי לקדם תוכנית חינוכית שתמיד חלמתי עליה - תוכנית בה סטודנטים יכולים לתרום מניסיונם ולהדריך בני נוער לקראת בגרות במקצועות כמו מתמטיקה ואנגלית, ובתמורה גם לקבל מלגה שתאפשר להם ללמוד ולסיים את התואר בהצלחה".
רן מספר כי לאחר שפנה למנהל גרעין אומץ, ישי רובין, עם התוכנית, התחיל החזון להתממש "זה לא היה פשוט, זה לקח זמן רב. תוכנית מרכזי הלמידה עברה גלגולים שונים, ובסופו של דבר אני והסטודנטים שמדריכים איתי החלטנו להתחיל בבית ספר קנדי, ולתגבר תלמידים במתמטיקה לקראת הבגרות. לשמחתי יש חיבור מצוין עם התלמידים והתוכנית מתקדמת. אנחנו פועלים בשיתוף עם הסוכנות היהודית, ומקווים לפתוח בקרוב מאוד את התוכנית גם בבתי ספר יסודיים בעיר".
ישי רובין, מנהל הגרעין, אמר כי רן וצוות הסטודנטים המדריכים משתייכים לפרויקט "שילובים - סטודנטים למען הקהילה", אחד הפרויקטים המצליחים של גרעין אומץ עכו "זה היופי של התוכנית - משפחות של סטודנטים שבאות לגור בעכו מכל מרחבי הארץ וללמוד במוסדות ההשכלה הגבוהה בצפון. הסטודנטים פועלים למען העיר ותורמים לקהילה, ובסופו של דבר מתחברים לעיר ונשארים לגור בה גם לאחר סיום הלימודים" אמר רובין, והוסיף כי מרכזי הלמידה החדשים מצטרפים לסדרת התוכניות החינוכיות של הגרעין, המשפיעות על מאות תלמידים ומשפחותיהם בכל רחבי העיר "הדוגמא של רן, שהגיע עם משפחתו לעכו, ויזם תוך כדי לימודים אקדמאיים לא קלים את הקמת מרכזי הלמידה, מדגימה את חשיבות מגוון הפרויקטים של גרעין אומץ ואת העשייה הברוכה שלנו בעיר" סיים.

תאריך:  07/12/2008   |   עודכן:  07/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il