X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יקבי בנימינה
▪  ▪  ▪

יקבי בנימינה וחברת שקד מפרידים כוחות. בהחלטה משותפת נקבע כי יקבי בנימינה יקים מערך שיווק עצמאי אשר יחל את פעילותו בתחילת שנת 2009, וחברת שקד תתמסר לפיתוח מותגי הבית שלה. בשלב ראשון ישקיע יקבי בנימינה במהלך כמיליון וחצי דולרים, עיקר ההשקעה הראשונית כולל הקמת המערך הלוגיסטי (רכישת משאיות ורכבי חלוקה, הקמת מחסן) וגיוס והכשרת כוח אדם. הקמת מערך הפצה עצמאי הינו המהלך הראשון אותו מבצע יקבי בנימינה לאחר רכישתו על-ידי קבוצת חצי-חינם.
במהלך שבע השנים האחרונות, בוצעה ההפצה הבלעדית בישראל של יקבי בנימינה על-ידי חברת שקד, המתמחה בשיווק יינות. ובעלת רשת החנויות דרך היין. במהלך תקופה זו בוצעה פעילות עצמאית של היקב אל מול חברות התעופה, חברת ג'יימס ריצ'רדסון מפעילת הדיוטי פרי, מרכז המבקרים של היקב, ומערך הייצוא של היקב, המהווה 22% ממחזור המכירות של היקב.
המוצרים של יקבי בנימינה משווקים כיום במאות נקודות מכירה ובהן: רשתות השיווק, חנויות היין, מסעדות, בתי מלון, חנות ג'יימס ריצ'רדסון, חברות תעופה ועוד.
אילן חסון מנכ"ל יקבי בנימינה מוסר: "תהליך חשיפת היין בפני קהלי היעד, הינו קשה ותחרותי מתמיד ושם המשחק הוא חוזקו של הגוף המפיץ. שיתוף הפעולה של יקבי בנימינה וחברת שקד הוביל במהלך שבע השנים האחרונות להליך הדרגתי של כניסה למוקדי שיווק נוספים ולנקודות מכירה איכותיות למוצרי בנימינה. לאור המהלכים השונים שהתרחשו ביקב בשנים האחרונות, ששיאם היה רכישת היקב על-ידי קבוצת חצי חינם, החלטנו כי אנו מוכנים ומזומנים לעמוד באתגר ההפצה העצמית של מוצרינו. כמו-כן, אנו מעריכים את חשיבות הקמת מערך שיווק והפצה עצמאי להידוק הקשר האישי עם לקוחות היקב, ערך חשוב בעידן בו אנו עובדים כיום".
טל שקד: "הפרידה היא על דעת שני הצדדים שרוצים להתרכז בפיתוח מותגי הבית שלהם".
מנתוני יקבי בנימינה עולה כי היקב מחזיק כיום בנתח של 7% משוק היין הישראלי עם 2.5 מיליון בקבוקים בשנה. המחזור הכספי של היקב הסתכם בשנת 2007 בסך של 45 מיליון שקלים, נתון המהווה גידול של 8% לעומת שנת 2006.
בתחילת השנה ערך היקב הליך מיתוג מחודש, בו הושקעו כמיליון שקלים. במסגרת זו הוחלף לוגו היקב וצורף הסלוגן "אנשים שאוהבים יין". מהלך זה מהווה המשך לתהליך מיתוג כל סדרות היין של היקב בשלוש השנים האחרונות. רכישת היקב על-ידי בעליה של רשת חצי חינם, נבעה מתוך האמונה בחוזקו של המותג, ופוטנציאל הרווח הגלום בו ובעלי היקב שותפים לחיזוק וקידום המותג בנימינה בשוק המקומי והבינלאומי.

תאריך:  08/12/2008   |   עודכן:  08/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל פלר
- הודעה מטעם מועדון הפורום
הילה רהב
- הודעה מטעם רשת גלי
אודליה ממן
- הודעה מטעם קבוצת חיון
גלית פריד
- הודעה מטעם רשת מלונות רימונים
נורית כהנא
- הודעה מטעם משרד החינוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il