חברת מדיליין יוצאת בקמפיין חסויות למותג בליסטקס, בהשקעה של כ-500,000 שקלים. הקמפיין שעולה בערוץ 2 על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי משובץ כחסויות לתכניות בפריים-טיים למשך שלושה שבועות.
את הקמפיין מובילה דמותה של המונה ליזה כשהיא נראית עם עור סדוק ויבש. הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא: "בליסטקס - לטיפול ולטיפוח שפתיים יבשות וסדוקות".
נועה אגם, מנהלת מותג בליסטקס: "הבחירה בדמות המונה ליזה המפורסמת שנראית עם עור יבש וסדוק עוזרת לקדם את הבינלאומיות והייחודיות של המותג. זוהי בחירה מקומית ישראלית שלנו והיא זכתה לעידוד ותמיכה מבליסטקס העולמית. לאורך כל השנה סובלים מיובש בשפתיים ובמיוחד בעונת החורף ובתקופת המעבר ואנו מציגים את הפתרון בצורה ייחודית והומוריסטית במידה".
חברת מדיליין, ייבואנית ומשווקת תרופות, מוצרי דרמו-קוסמטיקה ומוצרי צריכה, נמצאת בבעלות סטלו רובינסון ופועלת בישראל מאז שנת 1983. החברה בעלת הזכויות הבלעדיות לשיווק מוצרים מובילים כמו: בליסטקס, ביורה, סדרות מוצרי דרמו- קוסמטיקה כמו: אוון, א-דרמה ובימים אלה קיבלה את הזיכיון לשיווק מותג טיפוח השיער ג'ון פרידה.
המותג בליסטיקס מיוצר מאז שנת 1947 ומשווק ב-75 מדינות ברחבי העולם. שפתוני בליסטקס משווקים בארץ מאז שנת 1983 על-ידי חברת התרופות מדיליין.