משרד הפרסום מקאן אריקסון יוצא במהלך יוצא דופן בתחום המדיה לטובת עמותת אחת מתשע, נשים למען נפגעות סרטן השד. בגיליון פנאי פלוס האחרון, אשר הופץ בסוף השבוע ב-150,000 עותקים בכל הארץ, הודפסה מודעה מיוחדת המופיעה רק באחד מכל תשעה גיליונות עם המסר כי הסיכוי של אישה לחלות בסרטן השד זהה לסיכוי שלה לקרוא את המודעה.
בשמונה מתוך תשעה הגיליונות האחרים, מתפרסמת מודעה של בנק לאומי, שתמך במהלך כולו. המהלך נועד להדגיש את הרעיון כי סרטן השד יכול להתגלות אצל כל אחת וכי בדיקה וגילוי מוקדם יכולים להציל את חייהן של נשים רבות. זו הפעם הראשונה בה המדיה נערכת מבחינה לוגיסטית ותפעולית להדפסה סלקטיבית של מודעה, כאשר המטרה היא העצמת המסר של עמותת אחת מתשע באמצעות שימוש יצירתי וחכם במדיה.
למהלך צפויים להצטרף מגזינים נוספים במהלך השבועות הקרובים. עמותת אחת מתשע: 1800-363-400.
סמנכ"ל קריאייטיב: יניב מלינרסקי; מנהל קריאייטיב: עידו בן דור; קופירייטר: אלעד גביסון; ארטדיירקטור: מל כספי; מנהלת לקוחות: רוני קורל; סופרוויזרים: אלונה דקל ושי אלמגור; תקציבאית: מיטל נחמה; יוניברסל מקאן: אריה הרבסט והדר בן דויד.