ניסאן יוצאת במהלך שיווקי ממוקד לקוח, אשר במסגרתו, משיקה מועדון לקוחות יוקרתי - ללא תשלום, לבעלי רכבי 4x4, מדגמי: פטרול, פאת'פיינדר, נבארה ואקסטרייל.
רועי שחורי, מנהל מותג ניסאן ישראל, אומר: "מירב המאמצים הושקעו באפיון ובניית תכנים עם היצע ערכי גבוה, למועדון החברים, במטרה לחזק ולהעמיק את הקשר עם מעגל הלקוחות הקבוע של החברה והגברת נאמנותו למותג, תוך שימת דגש על נושא השירות, המהווה חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של החברה". לדבריו:" אנו צופים כי המועדון יגיע לכ-1,000 חברים עד סוף שנת 2009".
עוד מוסיף שחורי: "החברות במועדון, מקנה מגוון רחב של פעילויות והטבות ביניהן: פעילויות בתחום נהיגת השטח: טיולים משפחתיים לצד טיולים אתגריים בארץ ובחו"ל, הרצאות, השתלמויות בנהיגת שטח, הטבות בקניית רכב חדש, הנחות על אביזרי שטח, אירועי השקה חברתיים ועלון המועדון, שישווק בדיוור ישיר באמצעות הדואר האלקטרוני מידי חודש ויעדכן על פעילויות המועדון".
לרגל פתיחת מועדון החברים, משיקה ניסאן אתר חדש, המציע: מידע על פעילות המועדון, תכנים, השתלמויות, טיולים, הטבות ומבצעים, שירותים, חידושים בתחום הרכב ועוד. להרשמה ופרטים נוספים. אתר:
www.nissan4x4.co.il. טלפון 03-6511440.