חברת בני פאוזי שמשום, אשר משיקה בימים אלה את משקה האנרגיה BLU, חתמה עם חברת דובק, הסכם הפצת משקאות אנרגיה לשוק הפיצוציות ושוק חנויות הנוחות של רשתות תחנות דלק.
חברת בני פאוזי שמשום החזיקה במותג משקה האנרגיה XL בחמש השנים האחרונות והובילה את שוק משקאות האנרגיה המוערך בכ-300 מיליון שקלים, כשהיא מחזיקה בכ-75% מנתח השוק. דובק תפיץ את המותג החדש BLU אשר מתחרה ברד-בול וב-XL המותג אשר נבנה על-ידי חברת בני פאוזי שמשום והופץ על-ידה. היקף המכירות הצפוי של דובק במותג מוערך בכ-50 מיליון שקלים לשנה. בעבר שתי החברות קיימו שיתוף פעולה שהצליח והחליטו לעשות זאת בשנית תוך הערכה כי המותג החדש יוביל את השוק בשנה הקרובה.
ענאן שמשום, מנכ"ל בני פאוזי שמשום ויבואנית BLU בישראל: "כמתמחים בשוק משקאות האנרגיה וכמי שיש לנו תג הצלחה באחת ההחדרות המוצלחות ביותר בשוק, ההחלטה לחבור לחברה מובילה כמו דובק נעשתה לאחר בדיקות מקיפות שלנו, שמצאנו כי לחברת דובק מערך מכירות והפצה מאורגן ויעיל ביותר המגיע לכ-10,000 נקודות מכירה הנתמך במערכות מחשב ומידע מהמתקדמים בארץ".
BLU יתחרה ברד-בול וכן ב-XL אשר נבנה והופץ עד כה על-ידי בני פאוזי שמשום. יש לציין כי עיקר המכירות של המותג XL מרוכזות בישראל, המהווה 85% מכלל מכירות המותג בעולם. לאחרונה הועבר בזיכיון להפצת המותג XL ליבואנית הממתקים משה סידס ובניו, אשר החזיקה והפיצה לא מכבר את המותג רד-בול אשר מותג זה עבר לייבוא והפצה על-ידי חברת דיפלומט יבואנית פרוקטר וגמבל בישראל.