X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שמרת הזורע
▪  ▪  ▪

רשת הרהיטים ועיצוב הבית שמרת הזורע, משקיעה 450,000 שקלים בהשקת אתר אינטרנט בשפה הרוסית ובקמפיין טלוויזיה ברוסית. לצורך כך, הקימה החברה חטיבה מיוחדת למגזר הרוסי, שעוסק באופיו התרבותי והאישי של המגזר.
לצורך השקת האתר ותכנון קמפיין הטלוויזיה, ערכו בשמרת הזורע בדיקות מקיפות ומחקרי שוק שונים, בהם התברר, בין השאר, כי הגולש דובר הרוסית שונה מהגולש הישראלי בתכנים שהוא צורך ובעיקר בצורת הגלישה מהרגע שהוא מתחבר לרשת. הוא יעדיף לבקר באתרים בשפה הרוסית.
מסקרים מתברר כי יוצאי חבר העמים, גם אם הם דוברים עברית מושלמת, מעדיפים לגלוש לאתרים בשפה רוסית. הם מעדיפים לכתוב בפורומים ברוסית, לנהל בלוגים ברוסית ולשוחח בצ'טים עם דוברי רוסית אחרים. תדירות הגלישה גבוהה יותר והאינטרנט ככלי תקשורת מספק תכנים חשובים ומידע בשפה הרוסית, לצורך הקמת האתר, בדקו בשמרת הזורע קבוצות מיקוד שונות, בהן שוחחו עם אנשים דוברי רוסית, עולים חדשים וותיקים והתדיינו עם אנשי מקצוע המחוברים למדיה ולענף הרהיטים.
לדברי יונת מזן-עצמון, מנהלת השיווק והפיתוח של שמרת הזורע "ברור היה לנו שיש לערוך התאמות בין הערכים של חברת שמרת הזורע לציבור דוברי הרוסית. ערכי האיכות והעיצוב לצד הוותק. שמרת הזורע מחברת את ההיבטים הפונקציונאליים ברהיט כגון הנדסת האנוש, איכות החומרים וחלל המגורים להיבטים של עיצוב, סגנון חיים, מתוך שאיפה ליצור נוחות פיזית ונוחות מנטאלית, הרמוניה והרגשת בית ולכן הסלוגן שנבחר לקמפיין הטלוויזיה ולאתר האינטרנט הוא: оздана для уюта. Мебель Шомрат AЗореа. נוחות וחמימות (UYT) - רהיטי שמרת הזורע.
עלות הקמפיין הטלוויזיוני: 200,000 שקלים והוא יימשך 21 יום בין התאריכים 31.12-10.12 בערוץ 9. לאתר החברה: www.shw.co.il.

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועה הלפרין
- הודעה מטעם קבוצת כיל
מילי הררי
- הודעה מטעם תמיר פישמן ושות'
נטע הר-לב
- הודעה מטעם חברת בני פאוזי שמשום
רונן הלל
- הודעה מטעם רשת מטבחי Do it
גלעד אלשרפי
- הודעה מטעם חברת ESET
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il