X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז רפואי וולפסון
▪  ▪  ▪
[צילום: ברק נונא]

אירוע הצדעה מרגש ל-23 המתנדבים (בעצם 22 מתנדבות ומתנדב אחד), במחלקת היילודים (תינוקות) והמחלקה לטיפול מיוחד ביילוד (פגים) במרכז הרפואי וולפסון, נערך בשבוע שעבר בנוכחות מלאה של המתנדבים וצוותי המחלקות.
פתחה אתי אלעזר - אחות אחראית מחלקת היילודים, שארגנה את האירוע, ועל-רקע נגינת האקורדיון של המתנדבת שושנה רוטפוס, קראה את שירה של נעמי שמר - "אנשים טובים באמצע הדרך". אלעזר הוסיפה: "בהתנדבותכם אתם נותנים את הלב ואת הנשמה, רצון והתמדה מבלי לצפות לתמורה. מה שנשאר זה להגיד מילה אחת - תודה".
ד"ר אליענה ארבל - מנהלת יחידת הפגים, ציינה כי רואים בשטח את עבודתן המבורכת של המתנדבות ותרומתן לאמהות, לתינוקות ולצוות ועל כך הן ראויות לכל ברכה.
לידיה ריחני - מנהלת הסיעוד בוולפסון בירכה על עזרתם הרבה והחשובה של המתנדבים וציינה את התמדתם לאורך השנים ועל כך גאוותה.
יעל אושר - אחות אחראית טיפול מיוחד ביילוד, אמרה: "להתנדב פירושו לחשוב פחות על עצמך ויותר על אחרים, להתנדב פירושו להאיר בכוחך מקומות חשוכים, ושכרו של המתנדב הוא בחיוך ובתודה שהוא מקבל מכולם". אושר הוסיפה: "רצינו שתדעו כי אנו מעריכים אתכם מאד והלוואי שתמיד יהיה בידיכם הכוח לתת עוד ועוד...".
המתנדבת דליה שמאי אמרה כי ברור לה שבימים אלה כשהחומרנות שולטת, אין זה מובן מאליו שאנשים ירצו לפנות לנתינה אישית, רגשית ופיזית ולכן ברור לה שהמתנדבים הם אנשים מיוחדים. שמאי דיברה על האחיות במחלקת היילודים ובמחלקת הפגים, שמלבד היותן מקסימות, חייכניות, סבלניות ולבביות, הן עובדות קשה, במאמץ בלתי נלאה וללא תלונות והן שעושות את המחלקות למקום שכיף להתנדב בו. שמאי הוסיפה: "בכלל כולנו פה מרגישים כמו משפחה אחת גדולה", ולבסוף ביקשה מכולם להמשיך ולהתנדב באהבה.
אלעזר הסבירה כי המתנדבות מחתלות את התינוקות, מלבישות ומאכילות בעת הצורך, מבצעות שליחויות ועבודות מזכירות והכי חשוב - יוצרות קשר נהדר עם התינוקות והמשפחות ומשמשות כסבתות קצרות מועד. חלק מהמתנדבות באות כבר שנים רבות ללא לאות ויש ביניהן שמגיעות גם למשמרת מלאה של 8-7 שעות. לצד נשים בגמלאות יש לא מעט אמהות צעירות ונשות עסקים, שמצליחות לתמרן בין כל המטלות ולמצוא זמן פנוי להתנדבות. אלעזר הוסיפה פנייה לציבור הרחב לבוא ולהתנדב ואמרה כי ישמחו לקלוט מתנדבים נוספים.
הכיבוד העשיר באירוע נתרם על-ידי סניף ארומה בקניון וולפסון, וחברת zer4u תרמה עציצים של לאקי במבוק, שחולקו למתנדבים עם ברכות לבריאות, מזל, שפע ואהבה.

תאריך:  15/12/2008   |   עודכן:  15/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il