אבי ברוק מונה למנהל השיווק של מבטח-סימון, מנהלת ההסדרים הפנסיוניים והפיננסים הגדולה בישראל.
ברוק - בעל וותק של למעלה מ-12 שנה בתחום הביטוח. בתפקידיו השונים ניהל חטיבה עסקית במבטח-סימון המונה 11,000 לקוחות ופרמיה נפרעת של 320 מיליון שקלים.
פעילותו של ברוק תמוקד לתחום הפרסום ופיתוח המדיה האלקטרונית והאינטרנט וכן פיתוח אפלקיציות ייעודיות עבור המשווק הפנסיוני ועבור לקוחות החברה במסגרת מערך העסקים והשיווק של מבטח-סימון בניהולו של ירון בר-און.
אריק יוגב, מנכ"ל מבטח-סימון, מסר שבצד הדגש על פיתוח מתמיד של יכולות מקצועיות גבוהות של עובדי החברה, מתבצעת בה פעילות ענפה, הכוללת פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים את העמקת הקשר האיכותי עם הלקוחות.
"העמקת הקשר עם לקוחותינו והרחבתו לפעילויות נוספות, הינה אחת המטרות המרכזיות של מערך העסקים והשיווק של מבטח-סימון. מינויו של אבי ברוק למנהל השיווק נועד לתת דגש למטרה זו".