X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מקיט מערכות
▪  ▪  ▪

חברת מקיט מערכות מקבוצת מלם תים, נציגת SIEMENS-UGS PLM Software בישראל, סיימה פרויקט תיב"מ ונמצאת בשלבי יישום של מערכת PLM בחברת חישולי כרמל. חברת חישולי כרמל עוסקת בייצור תחום רחב של חלקי מנועי סילון וחישולים אחרים מנתכי טיטניום וניקל לתעשיית המטוסים בכל רחבי העולם. הפרויקט כלל הטמעת תוכנות SIEMENS-UGS לצורך שיפור תהליכי התכנון והייצור בחברה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכמיליון שקלים.
במסגרת הפרויקט, הטמיעה מקיט בחישולי כרמל את תוכנת NX-UNIGRAPHICS, לתחום התכנון ההנדסי, הייצור והייצוא התעופתי. המערכת תעניק לחישולי כרמל כלים מתקדמים, לתכן ולסימולציות של תהליכי הייצור, לצורך הגברת איכות ואמינות המוצרים מתחום התעופה, לפי התקנים המחמירים בעולם. ביצוע הסימולציות שהמערכת מאפשרת, מעניק לחישולי כרמל, כלים לביצוע כל הבדיקות, השינויים והתיקונים, כבר בשלבי התכנון וכך נחסכים משאבים וזמן, הנדרשים בביצוע תהליכי ניסוי וטעייה בשלבי הייצור.
כמו-כן, חברת חישולי כרמל נמצאת בשלבי הטמעה מתקדמים של מערכת Teamcenter מבית SIEMENS-UGS, לניהול המידע ההנדסי אודות המוצר, לניהול בקרת תצורה, ניהול תהליכים וניהול מחזור חיי כל המוצרים בארגון. התוכנה נותנת מענה גם לצורך של שיתוף המידע בין העובדים השונים, באמצעות כלי ה-Collaboration (שיתופיות) המובנים בה. המערכת מסייעת לעבודה משותפת עם ספקי משנה, הנמצאים בארץ ובחו"ל, והמידע מועבר אליהם ומהם בצורה שוטפת בליווי פגישות וירטואליות. בדרך זו מקצרים את זמני פיתוח הפרויקט ומפחיתים את מספר הטעויות הנגרמות כתוצאה מעבודה עם קבוצות שונות הנמצאות בריחוק גיאוגרפי ומהיעדר אינפורמציה הזמינה לכולם.
אמיליו מרסיפר, מנהל ההנדסה בחישולי כרמל: "בענף התעופה, לאיכות המוצרים חשיבות קריטית, ולכן הבנו שיש לחדש ולהמשיך לשפר את הטכנולוגיה הקיימת בארגון, על-מנת להגביר את איכות המוצרים. העצמת יכולות הארגון, תוך שימוש ביתרונותיו, הצריכה החלפה תשתיתית רוחבית של כל כלי התכנון ההנדסי (CAD) וכלי הייצור (CAM), בשילוב כלים מתקדמים לסימולציות של תהליכי הייצור, עם שילוב של מערכת PLM לניהול מידע וידע הנדסי".
אודות החברה:
אתר החברה: www.mckit.co.il. חברת מקיט מערכות בע"מ (1984), מתמחה בפתרונות הנדסיים בתחומי התיב"ם, ניהול מידע הנדסי, ניהול ידע ופתרונות PLM. בין המוצרים המשווקים על-ידי החברה ניתן למצוא את Teamcenter ,Solid Edge ו-NX של חברת SIEMENS-UGS ומוצרים של חברת Bentley בתחום ה-GIS ותהליכים.
כמו-כן, מקיט מפתחת ומשווקת את מערכת Linkware לניהול והפקת קטלוגים ממוחשבים וספרות הפעלה. מערכת Teamcenter מובילה בעולם בתחום ה-PLM. המערכת הוטמעה בקרב חברות רבות בתחומי עיסוק שונים בהיקפים של אלפי רישיונות. מערכת Teamcenter מאפשרת ניהול תיקי מוצר, תיקי ייצור, עצי מוצר, מסמכים, ניהול תהליכים, ניהול שינויים, שיתופיות עם קבלני משנה, בעלת ממשק לסביבת Office, למערכות CAD/CAM ולמערכות ERP מובילות.
על לקוחותיה של מקיט נמנות: התעשייה האווירית, משרד הביטחון, תעש, אלביט, רפא"ל, אורמת, ישקר, אירונאוטיקס, נטפים, חמת, פלסן, עמיעד, בית אל, NOVA, כתר ועוד. החברה בבעלות משותפת של מלמ תים מחשבים ומערכות וכתר פלסטיק. בחברה מועסקים כ-80 עובדים.

תאריך:  22/12/2008   |   עודכן:  22/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה בהגאון
- הודעה מטעם קרן משפחה אחת
עופר שטרית
- הודעה מטעם המרכז הישראלי לממציאים
נעמה בלו
- הודעה מטעם צמר שטיחים יפים
קרן חוגי קורן
- הודעה מטעם HP
יעל תאנה-שפריר
- הודעה מטעם נגה תקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il