X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ישיבת בני עקיבא בחדרה
▪  ▪  ▪

ישיבת בני עקיבא בחדרה עומדת להפוך לישיבה תיכונית מדעית טכנולוגית מהרמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בארץ.
בישיבה שהתקיימה בין נציגי מרכז ישיבות בני עקיבא וראשי המינהל למדע וטכנולוגיה במשרד החינוך הוחלט להפוך את הישיבה לבעלת מגמות ייחודיות בתחום ההייטק והטכנולוגיה כבר משנת הלימודים הבאה.
הישיבה תאפשר לתלמידי האזור להתמקצע במקצועות המתקדמים והמבוקשים ביותר בשוק. בין המגמות שייפתחו: מערכות בקרת אנרגיה, הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים, ביוטכנולוגיה ותכנות מחשבים שיקנו לתלמיד תעודה טכנולוגית בנוסף לתעודת בגרות, מגמת מדעי הבריאות, לימודי ארץ-ישראל שיקנו תעודת מדריך טיולים וכן מדעי הטכנולוגיה, פיזיקה, כימיה וביולוגיה.
במרכז יב"ע מדגישים כי הישיבה התיכונית תשמש את תושבי חדרה אך תהפוך בשנת הלימודים הבאה, באישור משרד החינוך, לישיבה אזורית אליה יוכלו להגיע גם תלמידים שגרים בערי הסביבה כדי ללמוד במגמות הייחודיות. תינתן אופציה ללימודים אקסטרניים או למגורים בפנימייה.
סמנכ"ל מרכז ישיבות בני עקיבא שמואל ביבר מסביר כיצד יתבצעו השינויים בישיבה: "בתחילת השנה ביצענו הליך שבמסגרתו איחדנו את הישיבה התיכונית בית שמואל עם חטיבת הביניים אורות נריה למוסד ישיבתי תיכוני שש שנתי. בקרוב תוקם וועדת היגוי שתכלול את מנהל מחלקת החינוך של מרכז יב"ע, הרב יהודה פליקס, אנוכי, ראש הישיבה, הרב אלישיב הכהן, מפקח בית הספר מאיר אפרתי ונציגים ממינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, הועדה תגדיר יעדים לבית ספר זה ותבחן דרכי פעולה אופרטיביות על-מנת להפוך את המוסד למרכז טכנולוגי מתקדם שייתן לתלמידים יתרון משמעותי בהמשך הלימודים הגבוהים".
מנהל מחלקת החינוך של מרכז יב"ע, הרב יהודה פליקס רואה במהלך השילוב האמיתי אליו התכוונו אבות הציונות הדתית: "כשמדברים על תורה ועבודה, זו המשמעות האמיתית של המושג. בעז"ה נהפוך את ישיבת חדרה למקום שיאגד אליו תלמידים מהאזור וממקומות מרוחקים יותר, שיוכלו ללמוד ברמה הגבוהה ביותר את המקצועות המבוקשים בשוק תוך שילוב של חינוך תורני וישיבתי וחינוך חברתי כמיטב המסורת של ישיבות בני עקיבא".
ראש הישיבה, הרב אלישיב הכהן מסר כי שילוב הכוחות בין החטיבה לבין הישיבה יגרום למסלול מסודר ולהגברת הרישום לישיבה. הרב הכהן: "בעזרת מרכז יב"ע, עיריית חדרה ומשרד החינוך נהפוך את הישיבה למרכז תורני טכנולוגי ובכך ניתן מענה לרצונם של בני הנוער וההורים לשלב לימודי מקצוע מבוקש וחינוך תורני ברמה גבוהה".

תאריך:  28/12/2008   |   עודכן:  28/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il