X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם DHL
▪  ▪  ▪

פרס החדשנות של DHL, מוענק בשלוש קטגוריות: "הלקוח החדשני ביותר", "העובד החדשני ביותר" "והמדען הצעיר החדשני ביותר". הקריטריונים לזכייה בפרס הם יצירתיות וחשיבה יזמית.
RFID ומשלוח ניטראלי לאקלים
חברת הלוגיסטיקה מטרו איי ג'י קבלה פרס כאחד הלקוחות החדשניים ביותר של DHL. כחלק מיוזמת החנות העתידית של החברה בצרפת, היא ביצעה את הפריסה הגדולה ביותר מסוגה של מערכת (RFID (Radio Frequency Identification, בשיתוף פעולה הדוק עם DHL. מערכת RFID, הינה טכנולוגיה המאפשרת זיהוי ואיתור פריטים בצורה אלחוטית ללא צורך בשדה ראייה או במגע. חברת "מטרו" דואגת למשלוח משטחים המסומנים בתוויות, עבור 89 סופרמרקטים הפועלים בשיטת "שלם וקח" שפיתחה החברה, ובכך מגבירה את השקיפות בפעולות ההובלה ומאפשרת הפחתת עלויות ללקוח.
פוטנציאל עצום
הקטגוריה השנייה, "העובד החדשני ביותר", הינה בעלת הפוטנציאל הגדול ביותר לחדשנות בשל העובדה כי בסניפי DHL ברחבי העולם מועסקים למעלה מ-500,000 עובדים. שלושת הפרסים הוענקו לעובדים משלוש יבשות. סופרייה ראו פאטווארדהאן מ-DHL אקספרס גרמניה ואשיש סקסינה מ-DHL אקספרס סינגפור קבלו פרס עבור פרויקט ה-"eMailship" שלהם, המאפשר ללקוחות של DHL לשלוח את הזמנת המשלוחים שלהם באופן אלקטרוני. למעלה מ-100,000 פריטי דואר כבר טופלו תוך שימוש בשירות זה.
פרסים נוספים הוענקו להרמן פראנק, עובד DHL בגרמניה, שהמציא רובוט למשטחים המאפשר לצוותי DHL לפרוק משטחים באופן מהיר יותר במחסנים, ולאמריקנים, ג'רי הנסי וארין היוצ'לו, אשר פיתחו מערכת הנשלטת על-ידי קול, המאפשרת ללקוחות לקבל מידע ממוכן אודות מצב המשלוח שלהם.
הובלה באמצעות הרוח והמים
פרס ל"מדען הצעיר היוזם ביותר" הוענק לשון ווילאמס מה-Boston School of Management. הוא פיתח מודלים מתמטיים לייעול שיטת רישום ומיקום המלאי במחסן. עוד הוצגה המצאתו של דאפן וורייג בסרט המתעד עפיפון ענק שגורר אנייה ממש כמו גלשן רוח. שיטת כוח ההנעה באמצעות הרוח, אשר פותחה על-ידי מנכ"ל SkySails GmbH הפכה מאז להמצאה עם פטנט בינלאומי. חברת DHL Global Forwarding היא החברה הראשונה שהשתמשה בהמצאה זו כדי להפחית פליטת CO2.
אודות DHL
חברת DHL, היא החברה המובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים. החברה מציעה ללקוחותיה פתרונות חדשניים ומותאמים במיוחד - הכול תחת קורת גג אחת. הודות למומחיותה העולמית בפתרונות לוגיסטיים, במשלוחי אקספרס באוויר, בים ובשינוע יבשתי, מציעה החברה שילוב של כיסוי עולמי רחב והיכרות מעמיקה עם שווקים מקומיים. הרשת הבינלאומית של DHL מקשרת למעלה מ-220 מדינות וטריטוריות בעולם ומעסיקה כ-300,000 עובדים מסורים, המחויבים לספק שירות מהיר ואמין העולה על ציפיותיהם של הלקוחות. החברה בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net. הכנסות החברה בשנת 2007 עמדו על מעל ל-63 מיליארד יורו. DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על-ידי אודי שרון.

תאריך:  28/12/2008   |   עודכן:  28/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירחמיאל טוקר
- הודעה מטעם ארגון איחוד הצלה
אסף דרגן
- הודעה מטעם נטקום
חיה גבריאלי
- הודעה מטעם רשת ללין
עיינה ויינר
- הודעה מטעם יקבי בנימינה
יהושע מור יוסף
- הודעה מטעם ישיבת בני עקיבא בחדרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il