X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT
▪  ▪  ▪

החל מיום ראשון הקרוב, ה-28.12.08, כשבוע לפני עליית HOT3 החדש, משיקה HOT באירוע חגיגי ומיוחד לרגל עליית ערוץ 3HOT החדש, קמפיין פרסומי חדש לערוץ HOT3 בשלושה שלבים:
חלקו הראשון של הקמפיין החדש של ערוץ HOT3 יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים תחת הסיסמא: "הדברים הכי טובים מתחילים ב-3".
חלקו השני של הקמפיין יוקדש לקידום סדרת המתח האיכותית "תמרות עשן" שתעלה עם עליית הערוץ, ב-4.1.09, בהשתתפות כוכבי הסדרה: צחי גראד, שי אביבי, אפרת בן צור ונטע פורת. הסרטון יציג את החקירה של אחת ממקורבותיו של חברי קיבוץ תמרות עשן שנעלמו לילה אחד כאילו בלעה אותם האדמה.
חלקו השלישי של הקמפיין יתמקד בסדרות הרכש שישודרו ב-HOT3 בהפרש של 3 ימים בלבד משידורם בארה"ב: "24", "אבודים" והלייט נייט המוביל בארה"ב של "ג'ימי קימל". סדרות אלה הינן חלק משלל סדרות מובילות שתשודרנה בערוץ כגון: "קליפורניקיישן", "מאפר לעפר", "המופע של שרה סילברמן" ועוד ועוד.
על-פי גורמים בתעשייה העלות המשוערת של הקמפיין עומדת על למעלה מ-5 מיליון שקלים.
כחלק מהמהלכים השיווקים שילוו את השקת HOT3 החדש, יופסקו לחלוטין שידורי ערוץ HOT3 למשך 24 שעות ביום שבת הקרוב, ה-3.1.09, והערוץ "יוחשך" עם שקופית שתאמר "הפתיחה מחדש ביום ראשון ב-10:00". מהלך זה נועד להיות נקודת הציון המפרידה בין הערוץ הקיים כיום לערוץ HOT3 החדש, שכאמור יעלה ב-4.1.
כזכור, ביום ראשון, ה-4 בינואר 2009, תשיק HOT את HOT3 החדש - ערוץ פרימיום איכותי ובלעדי, המהווה תמהיל מנצח בין הפקות המקור הטובות והמושקעות ביותר ומותגי הרכש המובילים בעולם. הערוץ מוצע ללקוחות HOT ללא תשלום נוסף, במסגרת חבילת הבסיס.
באותו היום תעלה גם סדרת הדגל המדוברת של נוח סטולמן ועודד דווידוף, "תמרות עשן", בכיכובם של שי אביבי, צחי גראד, אפרת בן צור, יורם טולדנו, מרינה מקסימיליאן בלומין ועוד. סדרת המתח צולמה ותשודר בפעם הראשונה בישראל בטכנולוגיית ה-HD, באיכות שידור ותמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר. סדרת המתח החדשה "תמרות עשן" מתרחשת על רקע הטבע הפראי והנופים המרהיבים של צפון רמת הגולן. במרכז הסדרה עומדת תעלומת היעלמותם המסתורית של חברי הקיבוץ הצעיר "תמרות עשן", והיא תעסוק לא רק בשאלה ההיעלמות אלא תדון גם בגורלם של אלה שנותרו מאחור בצל התעלומה הבלתי נתפסת.
קרדיטים: משנה למנכ"ל קריאטיב - דיויד אדלשטיין; קופירייטר - יריב רטנר; ארט דיירקטור - כפיר ראובני; מנהלת לקוחות - יעל רון; סופרווייזר - סיגל צור; תקציבאית - תמי בריקמן; מנהלת אסטרטגיה - עמית קורן; פלניניג - שני גולדברג; סמנכ"ל הפקה - דורית גוילי; מפיקה - אודליה נחמיאס; בימאית - נירית ירון; צלם - אופיר קדמי; חברת הפקה - גוסטבו.

תאריך:  28/12/2008   |   עודכן:  28/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il