X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אמריקן אקספרס
▪  ▪  ▪

אמריקן אקספרס, מפעילה שירות חדש ואישי: לקוחות יוכלו לקבל את הודעת החיוב החודשי בדואר אלקטרוני במקום בדואר רגיל. אמריקן אקספרס תקדיש עץ לכל לקוח שיצטרף לשירות. העצים יינטעו ביער "רעים" של קק"ל שבחבל הבשור, באזור עוטף עזה, לרווחת תושבי הדרום.
השירות החדש כולל את כל המידע שנשלח עד היום במעטפת החיוב החודשי: צפייה בפירוט עסקאות שבוצעו ובפירוט חשבונות בשנתיים האחרונות, הודעות אישיות, שוברי הנחה וחוברת מבצעים והטבות. ההצטרפות לשירות היא באמצעות שליחת בקשה דרך אתר האינטרנט של החברה: www.americanexpress.co.il/17389.html.
על-מנת לעודד לקוחות להצטרף לשירות, אמריקן אקספרס מעלה קמפיין פרסום בהיקף של כ-1 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה באמצעות שלמור אבנון עמיחי / Y&R בעיתונות הכלכלית: גלובס, דה מרקר וכלכליסט, ובאתרי האינטרנט: גלובס, דה מרקר, וואלה, ו-Ynet (הקמפיין האינטרנטי בהיקף של כ-300 אלף שקלים).
אירית בטאט, סמנכ"לית השיווק של אמריקן אקספרס מציינת "נטיעת העצים ביער הממוקם באזור הדרום, הנמצא בימים אלה תחת מתקפה, מאפשר לנו באמריקן אקספרס לעשות מחווה צנועה לתושבים החיים באזור עוטף עזה. השירות החדש מאובטח ומאפשר לשמור את הודעת החיוב במחשב האישי. פעילות מסוג זה הינה חלק מתפיסת השרות של אמריקן אקספרס הכוללת מענה לצרכים של לקוחות, קשב לאירועים אקטואליים, ערכים ירוקים ושמירה על איכות הסביבה".
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי; ראש צוות קריאייטיב: גיא מרגלית; קופירייטר: עידן לוי; ארט דירקטור: איילת חן; מנהלת לקוחות: טל יופה; סופרוויזרית: יעל יוז; תקציבאי: לירון בן-יעקב; ראש צוות מחקר: ורד גולן; פלנרית: ניבה זיו; חברת אינטראקטיב: Y&R; אינטראקטיב: ערן גפן, עמיחי קטן, דקלה לזר; חברת מדיה: יוניון; יחסי ציבור: וגנר גרינשטין תדמיות תקשורת.
אודות אמריקן אקספרס
מחזיקי כרטיסי אמריקן אקספרס המייצגים אוכלוסיות מובחרות, נהנים מתוכנית הטבות ייחודית Membership Rewards, שבין שותפיה הבינלאומיים נמנות החברות אל-על, קונטיננטל איירליינס, הילטון, ושרתון STARWOOD, בנוסף לשותפים מקומיים מתחום הנופש, הפנאי וסגנון החיים: ה. שטרן, איי די דיזיין, הום סנטר, טרקלין דן בנתב"ג ועוד.
על כרטיסי אמריקן אקספרס המונפקים בישראל נמנים כרטיסי הסנטוריון, הפלטינה, זהב, ביזנס, ירוק, CREDIT ו-BLUE. אתר אינטרנט: www.americanexpress.co.il.

תאריך:  05/01/2009   |   עודכן:  05/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן צדיקריו
- הודעה מטעם עיריית ערד
רות שפירא
- הודעה מטעם ענבר מרחב שקד
שי שנקמן
- הודעה מטעם חברת פרסייס
שי יפה
- הודעה מטעם משרד הפנים
עדי וילדר
- הודעה מטעם קניון הזהב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il