פרטנר תקשורת, זוכת תחרות השירות ללקוח בישראל לשנת 2002, שארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בפרס בקטגוריית התקשורת. טכס חלוקת הפרסים לזוכים בתחרות השירות ללקוח לשנת 2002 התקיים אמש (א', 19.1.03) במלון דן בת"א.
עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תקשורת, אמר היום, כי מיום הקמתה, הציבה לעצמה orange כיעד אסטרטגי מתן שרות מהיר, איכותי ויעיל לכ-1,750,000 לקוחות orange. העובדה שפרטנר תקשורת, מבין כל חברות הסלולר זכתה במקום הראשון בתחרות השרות מעידה, כך אמר, כי מעבר להשגת רמת שרותיות איכותית, המבוססת על מערכת יחסים מתפתחת ומתמשכת עם הלקוחות, קיימת ב-orange שביעות רצון גבוהה ביותר מצד לקוחות החברה.
חיים רומנו, סמנכ"ל חטיבת לקוחות בפרטנר, הדגיש, כי פרטנר תקשורת ממשיכה ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח וייעול מערך שרות הלקוחות ושוקדת על מובילותה במתן שרות מהיר, איכותי ויעיל. פרטנר משקיעה מאמץ ניכר בהדרכה ובהכשרת עובדי שרות לקוחות, ומקיימת תהליכי בקרה ומשוב שוטפים למען שיפור מתמיד של השירות.
לתחרות השירות ניגשו 28 חברות וארגונים מהמובילים במשק העוסקים במתן שירות לצרכנים פרטיים. לשלב הגמר של התחרות עלו 10 חברות וגופים. בקטיגוריית התקשורת עלו כל חברות הסלולר - סלקום, פלאפון ופרטנר. בקטיגוריית השירותים עלו: חברת החשמל, עיריית רעננה, 'שירותי בריאות כללית' וWorldwide Express- DHL. בקטיגוריית מוצרי צריכה עלו: היינץ רמדיה, סופר-פארם ושטראוס.