X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר; המרכז הישראלי לניהול העניק אמש את הפרס לזוכה בתחרו, אשר התמודדה מול 28 חברות וארגונים מהמובילים במשק
▪  ▪  ▪

פרטנר תקשורת, זוכת תחרות השירות ללקוח בישראל לשנת 2002, שארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בפרס בקטגוריית התקשורת. טכס חלוקת הפרסים לזוכים בתחרות השירות ללקוח לשנת 2002 התקיים אמש (א', 19.1.03) במלון דן בת"א.
עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תקשורת, אמר היום, כי מיום הקמתה, הציבה לעצמה orange כיעד אסטרטגי מתן שרות מהיר, איכותי ויעיל לכ-1,750,000 לקוחות orange. העובדה שפרטנר תקשורת, מבין כל חברות הסלולר זכתה במקום הראשון בתחרות השרות מעידה, כך אמר, כי מעבר להשגת רמת שרותיות איכותית, המבוססת על מערכת יחסים מתפתחת ומתמשכת עם הלקוחות, קיימת ב-orange שביעות רצון גבוהה ביותר מצד לקוחות החברה.
חיים רומנו, סמנכ"ל חטיבת לקוחות בפרטנר, הדגיש, כי פרטנר תקשורת ממשיכה ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח וייעול מערך שרות הלקוחות ושוקדת על מובילותה במתן שרות מהיר, איכותי ויעיל. פרטנר משקיעה מאמץ ניכר בהדרכה ובהכשרת עובדי שרות לקוחות, ומקיימת תהליכי בקרה ומשוב שוטפים למען שיפור מתמיד של השירות.
לתחרות השירות ניגשו 28 חברות וארגונים מהמובילים במשק העוסקים במתן שירות לצרכנים פרטיים. לשלב הגמר של התחרות עלו 10 חברות וגופים. בקטיגוריית התקשורת עלו כל חברות הסלולר - סלקום, פלאפון ופרטנר. בקטיגוריית השירותים עלו: חברת החשמל, עיריית רעננה, 'שירותי בריאות כללית' וWorldwide Express- DHL. בקטיגוריית מוצרי צריכה עלו: היינץ רמדיה, סופר-פארם ושטראוס.

תאריך:  20/01/2003   |   עודכן:  20/01/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il