X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מגבות ערד
▪  ▪  ▪

במפתיע, נחת הבוקר בישראל נשיא ומנכ"ל סטנדרט טקסטיל, גארי היימן, על-מנת לחזק את ידיהם של תושבי הדרום וחיילי צה"ל ולחלק באופן אישי לפצועים המאושפזים בבית-החולים סורוקה, שי מפנק תוצרת מגבות ערד.
מפעל מגבות ערד נרתם לסייע לחיילי צה"ל ולתושבי הדרום עם תחילתו של מבצע "עופרת יצוקה". המפעל תרם עד כה כ-1000 מגבות לטובת חיילי המילואים שגויסו ולמען אזרחים אשר מתגוררים בישובי עוטף עזה. היום אחר-הצהריים יגיעו נציגי המפעל בראשות מנכ"ל המפעל, שוקי קוצ'ינסקי, לבית-החולים סורוקה ויחלקו למאושפזים 100 חלוקים יוקרתיים הנמכרים בחנויות המותג ערד. אליהם יצטרף כאמור גארי היימן, ששינה את תוכניותיו והחליט להגיע לביקור בזק בישראל הישר מפגישות עסקים שקיים באירופה, וזאת במקום לחזור לביתו שבארה"ב.
גארי היימן, נשיא ומנכ"ל סטנדרט טקסטיל: "אלו רגעים בהם הלב יוצא לשלומם ולבריאותם של חיילי צה"ל ושל תושבי הדרום ואנו מקווים שהשי המפנק יסייע להמתיק במקצת את החוויה הלא פשוטה שהם עוברים. חוסנה הביטחוני של ישראל עומד כיום במבחן ואני בטוח כי נעמוד במבחן זה בהצלחה, כשם שעמדנו במבחנים קשים בעבר. פעילותם של מפעלי מגבות ערד בפריפריה מחזקת את חוסנה הכלכלי של ישראל ומוכיחה כי בימי לחימה, כמו-גם בשגרה, מתגייסים המפעלים למען התושבים".
אין זו הפעם הראשונה שגארי היימן נוטש את עיסוקיו היומיים ומתגייס למען פעילות בישראל. היימן הגיע לישראל לראשונה כמתנדב בשנת 1973 ובסיומה של אותה שנה, עם פרוץ מלחמת יום כיפור, התנדב לשירות צבאי ברמת הגולן. בסיומה של המלחמה החליט היימן להתגייס לשירות צבאי סדיר ביחידת החילוץ של חיל האוויר, ובמסגרת שירות מילואים מלא הוא אף נטל חלק במלחמת לבנון הראשונה. היימן הקים בערד את מפעלה הראשון של סטנרדט טקסטיל מחוץ לגבולות ארה"ב, ובמהלך 17 השנים בהם התגורר בארץ ניהל את המפעל והביא אותו להישגים מרשימים.
כיום, מעסיקה סטנדרט טקסטיל למעלה מ-800 עובדים בערד, מגדל העמק, בית ג'אן ועיבלין. המפעלים בישראל מייצרים כ-5.8 מיליון מגבות בחודש, כ-95% מהן מיועדות ליצוא לרשתות בתי מלון וספא יוקרתיות בארה"ב ובאירופה. מחזור המכירות השנתי של המפעלים עומד על כ-120 מיליון דולר, כ-20% ממחזור המכירות הכולל של סטנדרט טקסטיל. גם לאחר שחזר היימן להתגורר בארה"ב הוא המשיך להגיע לישראל לשירות מילואים ובמהלך מלחמת לבנון השנייה, ביקש להתגייס למילואים ביחידת דובר צה"ל וליווה סיקורים תקשורתיים של כתבים זרים בקריית-שמונה ובאצבע הגליל.
1000 המגבות שנתרמו על-ידי מגבות ערד הועברו לחיילי מילואים שגויסו בתחילת השבוע, כמו-גם לעמותת עם אחד, אשר מעבירה ציוד ביתי חיוני לאזרחים אשר נפגעו ממתקפות הטילים מעזה או לאלה אשר ביתם ורכושם נפגע, ולחברה הכלכלית בערד אשר תומכת באזרחים בישובים של המועצות האזוריות בעוטף עזה.

תאריך:  11/01/2009   |   עודכן:  11/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות
הותקף ביתו הריק של רמטכ"ל החמאס  /  עידן יוסף
לשחק בטטריס כדי למנוע לחץ פוסט טראומתי  /  יפעת גדות
באר שבע: טיל נפל ליד בית-ספר  /  עידן יוסף
עופרת יצוקה 7  /  אביתר בן-צדף
התמודדות עם מצבי מתח וחרדה  /  ד"ר דוד חפץ
מלחמה בצל בחירות  /  עו"ד עוז גדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il